شستشوی مبل کلاسیک در بهترین قالیشویی تهران

آشنایی با شستشوی مبل کلاسیک

مبلمان کلاسیک همیشه طرفداران خاص خود را دارند. این نوع از مبل ها به فضای پذیرایی شما ظاهری شیک و مجلل می‌بخشد. قیمت این مبلمان در مقایسه با مبل‌های دیگر بیشتر است پس بهتر است تمیز کردن و شستشوی مبل کلاسیک را به خدمات مبل شویی حرفه ای همچون بهترین قالیشویی تهران “قالیشویی عابدینی” بسپارید.

درباره مبلمان کلاسیک بیشتر بدانید

مبلمان کلاسیک انواع مختلفی دارد و انتخاب مناسب آن با توجه به تناسب ابعاد مبل با فضای مورد نظر، جنس و رنگ پارچه زیبایی خاصی در فضای منزل به وجود می‌آورد. چوبی که برای ساخت مبلمان کلاسیک به کار می‌رود از چوب‌های راش، گردو و فندق است که در واقع ضمانتی برای مبل کلاسیک محسوب می‌شود.  از آنجایی که این مبل‌ها دارای طرح‌های پیچیده و پر از ظرافت هستند نمی‌توان از چوب روس، ملامینه یا ام دی اف برای ساخت آنها استفاده کرد. این چوب‌ها قابلیت ایجاد طرح‌های ظریف و پرنقش را ندارند.

قسمت چوبی مبلمان کلاسیک در بخش تاج، دسته و پایه مبل معمولا با گل‌های تو در تو طراحی و اجرا می‌شود. رنگ چوب هم می‌تواند فندقی، سفید یا طلایی که رنگ محبوب و مشتری‌پسندی است انتخاب شود. ترکیب رنگ سفید و طلایی هم در بسیاری از طرح‌های مبلمان کلاسیک به کار می‌رود. اگر قصد شستشوی مبل کلاسیک خود را دارید می توانید با خیالی آسوده و راحت از طریق شماره های تماس موجود در صفحه های تماس با ما با بهترین قالیشویی تهران “قالیشویی عابدینی” تماس بگیرید.

بیشتر بدانید : ” چطور از مبلمان سلطنتی و گران قیمت خود مراقبت کنیم؟

نقش پارچه در شستشوی مبل کلاسیک

انتخاب پارچه یکی از مهم‌ترین مولفه‌های مبل کلاسیک محسوب می‌شود که نقش موثری هم در شستشوی مبل کلاسیک دارد. جلوه مبلمان کلاسیک به تناسب طرح و رنگ پارچه آن با قاب مبلمان است. پارچه‌های مختلفی نظیر مخمل، کریستال، پوست اسبی و چرم در بازار برای این سبک مبلمان عرضه شده است. ترکیب این پارچه‌ها با چوب نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

انتخاب رنگ پارچه برای مبل کلاسیک تاثیر زیادی در زیبایی مبلمان و در نتیجه زیبایی فضای پذیرایی شما دارد. طرح پارچه‌های این نوع مبلمان معمولا به صورت گلدار و برجسته است تا جلوه بیشتری به کار ببخشد. طرح‌های برجسته معمولا در پارچه‌های کریستال با پس‌زمینه ساده و گل‌های برجسته از جنس مخمل ارائه می‌شوند و ظاهر منحصربه‌فردی در دکوراسیون کلاسیک منزل شما ایجاد می‌کنند.

آشنایی با شستشوی مبل کلاسیک

نقش رنگ پارچه در شستشوی مبل کلاسیک

ممکن است تمایل داشته باشید پارچه مبلمان کلاسیک را به صورت ترکیبی از دو رنگ یا به صورت ساده و طرح‌دار انتخاب کنید. بعضی از مبل‌های کلاسیک در بخش پشتی دارای پارچه ساده و در قسمت نشیمن پارچه‌های طرح‌دار دارند. برای انتخاب پارچه به صورت ترکیبی حتما باید هارمونی رنگ‌ها را در نظر داشته باشید. برای مثال برای مبلمان کلاسیک با پارچه کریستال آبی ساده پارچه کرم طرح‌دار استفاده می‌شود. به کار بردن این دو رنگ در کنار هم جلوه کم‌نظیری را در فضای منزل شما ایجاد خواهد کرد.

در انتخاب پارچه به اندازه فضای مورد نظر توجه کنید. اگر قرار است مبلمان کلاسیک را در فضایی کوچک قرار دهید پارچه ساده برای روکش آن انتخاب کنید اما اگر فضای وسیعی دارید پارچه‌های طرح‌دار یا راه‌دار انتخاب‌های مطلوب‌تری هستند. مبلمان کلاسیک با پارچه ساده به همراه کوسن‌های طرح‌دار نیز در سال‌های اخیر بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته است.

انتخاب پارچه مخمل برای مبلمان کلاسیک

اگر قصد انتخاب پارچه مخمل برای مبلمان کلاسیک دارید حتما جنس مرغوب آن را تهیه کنید. پارچه‌های مخملی مات و بدون پرز دوام بیشتری دارند و با استفاده در طول زمان کمتر آسیب می‌بینند. اگر خانه پررفت‌وآمدی دارید یا فرزند کم‌سال در منزل حضور دارد رنگ پارچه مبل را از میان رنگ‌های تیره نظیر فیلی یا کاراملی انتخاب کنید که کمتر نگران کثیف شدن آن باشید. معمولا در ساخت نشیمن مبلمان های کلاسیک به دلیل ساختار رسمی فوم ویژه‎‌ای به کار می‌رود. این فوم خواص فوم سرد و فوم گرم را به صورت هم‌زمان دارد و درجه سفتی آن متوسط است.

برای جلوه بیشتر مبلمان کلاسیک فرش، پرده و دکوراسیون خود را متناسب با مبل‌ها انتخاب کنید و اشیای قدیمی مانند عتیقه‌جات یا وسایلی با نمای عتیقه، قاب‌های گوبلن فرانسوی، آباژور، مجسمه‌های طلایی و… در فضای منزل قرار دهید. صنایع دستی نظیر فیروزه‌کوبی، منبت‌کاری، قلم‌زنی و رومیزی‌های ترمه نیز با مبلمان کلاسیک هم‌خوانی دارد و چشم‌انداز زیبایی برای مهمانان به وجود می‌آورد. شستشوی فرش و مبل شویی از خدمات قالیشویی عابدینی بهترین قالیشویی تهران است که با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان به ساکنین تهران و کرج ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر