شستشوی مبلمان چستر فیلد در ارزان ترین قالیشویی تهران

آشنایی با مبلمان چستر فیلد

اگر به دکوراسیون داخلی کلاسیک انگلیسی علاقه‌مند باشید حتما با مبلمان چستر فیلد آشنا هستید در این مطلب از وب سایت “قالیشویی عابدینی” ارزان ترین قالیشویی تهران با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و شستشوی مبل چستر فیلد آشنا شوید. 

مبلمان چستر فیلد در دکوراسیون منزل

مبل چستر فیلد یکی از طرح‌های شاخص و پرطرفدار مبلمان در تمام جهان است که در طول سال‌ها با تنوع در مدل و پارچه نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این مبلمان محبوبیت خود را همچنان پس از چندین دهه حفظ کرده و به فضاهای مختلفی نظیر منزل، هتل، رستوران، دفتر کار و… زیبایی دوچندانی می‌بخشد.
مبل چستر فیلد ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که توانسته همچنان جایگاه خود را در بازار متنوع مبلمان و دکوراسیون داخلی حفظ کند. پشتی کوتاه و راحت، لمسه‌هایی که دکمه‌دوزی شده و دسته‌های رول شده از مهم‌ترین ویژگی‌های چستر است که افراد را به خریداری آن ترغیب می‌کند. برای شستشوی مبل‌ چستر، هم می‌توان شخصا در منزل اقدام کرد و هم از خدمات مبل شویی در محل قالیشویی عابدینی بهره‌مند شد.

طراحی کلاسیک مبل چستر فیلد

شاید برایتان جالب باشد که مبل چستر فیلد را لرد فیلیپ استن هوپ نویسنده و سیاست‌مدار مشهور انگلیسی در قرن هجدهم طراحی کرده است. او تلاش کرده مبلمانی طراحی کند که در عین کلاسیک بودن احساس راحتی نیز برای افراد به همراه داشته باشد.

در زمان‌های گذشته تنها خانواده‌های سلطنتی و ثروتمندان و نجیب‌زادگان مبل‌های چستر فیلد را در اختیار داشتند. در آن زمان برای ساخت این مبل‌ها بیشتر از پارچه‌های مخمل تیره و چرم استفاده می‌شد که حالت کلاسیک بودن آن را بیشتر جلوه می‌داد.

مبلمان چستر فیلد در دکوراسیون منزل

خدمات مبل شویی مبل چستر در قالیشویی

در حال حاضر مبل چستر فیلد متقاضی زیادی دارد زیرا با تنوع در پارچه و مدل می‌توان آن را در هر فضایی قرار داد.

با تنوعی که در بازار پارچه‌های مبل شاهد هستیم از انواع پارچه نظیر کتان نیز برای مبلمان چستر استفاده می‌شود. این مبلمان به راحتی با طراحی دکوراسیون مدرن نیز قابل ست کردن است. مبل شویی در منزل یکی از خدمات قالیشویی عابدینی است که شستشوی مبل شما را در منزل با دستگاه های مدرن انجام میدهد.

نکاتی برای چیدمان بهتر مبلمان چستر فیلد

قرار دادن مبلمان چستر در نقطه کانونی فضای منزل: مبلمان را در بهترین نقطه منزل قرار دهید که لمسه‌های دکمه‌دار مبلمان به خوبی دیده شود. اگر قرار است مبلمان چستر را در بخش پذیرایی قرار دهید می‌توانید دکمه‌ها را به صورت کریستالی انتخاب کنید تا جلوه بیشتری به مبلمان ببخشد.

مبلمان را طوری بچینید که فضای خوبی برای گفت‌وگو فراهم شود و افراد در هنگام گپ‌‌وگفت فضایی راحت و صمیمی را تجربه کنند. با قرار دادن یک میز روبه‌روی کاناپه و گذاشتن گلدان، مجسمه، شمع و… روی آن فضای نشیمن را کامل کنید.

استفاده از کوسن برای زیباتر شدن مبلمان چستر

کوسن‌ها علاوه بر ایجاد راحتی به زیبایی مبلمان می‌افزایند. برای انتخاب طرح و رنگ کوسن باید به نوع پارچه مبل توجه کنید. اگر مبلمان شما ساده است می‌توانید از کوسن‌های طرح‌دار شامل طرح راه‌راه یا گل‌دار استفاده کنید. اما اگر پارچه مبلمان طرح‌دار است حتما از کوسن با پارچه ساده استفاده کنید.

اندازه کوسن‌ها را می‌توان به یک اندازه انتخاب نکرد بلکه آنها را در اندازه‌های متفاوت تهیه کنید البته این انتخاب در صورتی زیباست که طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما به صورت مدرن انجام شده باشد.

نکته دیگر در چینش کوسن‌ها روی مبلمان، توجه به تعداد آنهاست. تعداد کوسن‌ها نباید به قدری زیاد باشد که طرح مبلمان را بپوشاند زیرا در این صورت جلوه زیبایی نخواهد داشت. انتخاب رنگ کوسن یکی دیگر از نکات مهم برای زیباتر به نظر رسیدن مبل‌های چستر فیلد محسوب می‌شود.

بیشتر بدانید : ” ۵ نکته مهم برای انتخاب مبلمان اداری مناسب

انتخاب رنگ در مبلمان و کوسن ها در دکوراسیون

اگر رنگ مبل‌ها تیره است از کوسن‌هایی با رنگ روشن و شاد استفاده کنید و برعکس اگر پارچه زمینه مبلمان را روشن انتخاب کرده‌اید جسارت به خرج دهید و رنگ کوسن‌ها را طوری انتخاب کنید که پارادوکس ایجاد کند.

به طور کلی در طراحی دکوراسیون داخلی، هماهنگی اجزا بسیار اهمیت دارد. رنگ و طرح مبلمان بر اساس نوع طراحی که می‌تواند کلاسیک یا مدرن باشد، باید با فرش، پرده، دکوری‌ها و… دارای هارمونی باشد. اگر مبلمان چستر فیلد را برای منزل خود انتخاب کردید با استفاده از تابلوها، آباژورهای پایه‌بلند، کتابخانه و مجسمه‌های مدرن، زیبایی منحصربه‌فردی را به منزلتان ببخشید.

سوالات خود را در رابطه با نحوه تمیز کردن لکه‌های فرش و مبل و یا شستشوی فرش با مشاوران قالیشویی عابدینی در میان بگذارید.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر