شستشوی مبلمان کلاسیک ایتالیایی در ارزان ترین قالیشویی تهران

آشنایی با مبلمان کلاسیک ایتالیایی

مبلمان کلاسیک ایتالیایی ظرافتی بی‌مانند دارند که جلوه خاصی به فضای منزل می‌بخشد، در این مقاله بیشتر با این نوع مبلمان آشنا خواهیم شد.

چرا مبلمان کلاسیک ایتالیایی ؟

صنعت مبلمان ایتالیا در تمام جهان شناخته‌شده است. حتما تصاویر ژورنال‌های طراحی دکوراسیون ایتالیایی را دیده‌اید. خانه‌های لوکس که با مبلمان کلاسیک ایتالیایی، کاغذ دیواری‌های منحصربه‌فرد، تابلوها و آباژورهای شیک و زیبا تزئین شده است.

ایتالیا کشور پیشرو و صاحب سبکی در عرصه تولید مبلمان و لوازم خانگی است. بسیاری از مبلمان‌های شیک در کشور ایتالیا طراحی و تولید می‌شود. مبل کلاسیک ایتالیایی به دلیل برخورداری از ظرافت و اصالت از دوران‌های قبل زیبایی‌بخش فضاهای زیادی بوده است.اگر به دنبال دکوراسیون کلاسیک شیک و چشم‌گیر هستید این مبلمان را انتخاب کنید. مبل کلاسیک ایتالیایی یک اثر هنری است که در طول زمان ماندگاری خود را حفظ کرده است و همیشه مورد مقبول افراد قرار گرفته است.به این نکته توجه داشته باشید در صورت انتخاب مبل کلاسیک ایتالیایی سایر اجزای دکوراسیون منزل خود را مطابق با این سبک انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید مبلمان کلاسیک ایتالیایی حجیم است و فضای زیادی را به خود اختصاص می‌دهد بنابراین حتما به تناسب این مبلمان با فضای مورد نظر توجه کنید. مبل شویی حرفه‌ای و به‌موقع ضامن عمر مفید مبلمان شماست. بهتر است شستشوی مبلمان خود را به خدمات مبل شویی بسپارید تا مانند روز اول تمیز شود.

انواع مبلمان کلاسیک ایتالیایی

مبلمان‌های کلاسیک ایتالیایی در طرح‌های متنوعی تولید می‌شود. بعضی از مدل‌های این مبلمان از منبت‌کاری کمتری برخوردار است و برای افرادی که دارای سلیقه ساده‌پسند هستند مناسب است.نوع لوکس‌تر این مبلمان با منبت‌کاری‌های بیشتر و ظریف‌تر و اغلب در رنگ‌های تیره‌تر به‌ویژه رنگ قهوه‌ای در بازار مبلمان ارائه می‌شوند. چیدن این مبلمان در فضایی که سایر اجزای دکوراسیون آن نیز به صورت هماهنگ انتخاب شده باشد جلوه کم‌نظیری ایجاد می‌کند و نظر مهمانان شما را به خود جلب می‌کند.

انواع مبلمان کلاسیک ایتالیایی

پارچه مبلمان کلاسیک ایتالیایی

مبلمان کلاسیک نسبت به مبلمان مدرن به پارچه کمتری نیاز دارد. در طراحی مبل‌های کلاسیک ایتالیایی معمولا پارچه‌های طرح‌دار انتخاب می‌شود که در کنار منبت‌کاری پرنقش‌ونگار جلوه بیشتری داشته باشد.برای انتخاب پارچه این مبلمان بهتر است پارچه‌هایی را در نظر بگیرید که ظاهر لوکسی دارند. پارچه مبلی کریستال، مخمل، چرم یا ترکیبی از این پارچه‌ها می‌تواند نمای منحصربه‌فردی به بدنه چوبی کنده‌کاری‌شده مبلمان کلاسیک ایتالیایی ببخشد.

پارچه کریستال با نقش برجسته ظاهر زیبا و منحصربه‌فردی به مبلمان شما می‌بخشد. این پارچه جزو پرطرفدارترین پارچه‌ها برای مبلمان کلاسیک محسوب می‌شود.

انتخاب رنگ و نقش پارچه در مبل کلاسیک

رنگ و نقش پارچه را بر اساس رنگ چوب که می‌تواند سفید، نقره‌ای، طلایی و قهوه‌ای باشد و سایر اجزای دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. برای مثال شما می‌توانید برای فضای کرم شکلاتی رنگ بدنه مبلمان را طلایی و پارچه آن را پارچه‌ای منقش با رنگ آبی و قهوه‌ای انتخاب کنید.یکی از رنگ‌های مطلوب برای پارچه مبل‌های کلاسیک ایتالیایی رنگ بنفش است که می‌تواند فضایی بسیار خیره‌کننده و در عین حال دل‌نشین ایجاد کند.ممکن است تمایل داشته باشید از دو نوع پارچه ساده و طرح‌دار برای مبلمان کلاسیک خود استفاده کنید. در این صورت برای نشیمن مبلمان پارچه طرح‌دار و برای قسمت پشتی، پارچه ساده در نظر گرفته می‌شود. معمولا بخش طرح‌دار شامل دو رنگ مکمل است تا جلوه زیباتری به مبلمان ببخشد.

بیشتر بدانید : ” اصول ست کردن فرش و مبل در منزل “

استفاده از پارچه مخمل و چرم در مبل کلاسیک

اگر پارچه مخمل انتخاب شماست حتما دقت کنید که پارچه مخمل از نوع مات و بدون پرز را برای فضاهای بزرگ‌تر و پارچه مخمل براق و پرزدار را برای فضاهای کوچک‌تر انتخاب کنید.مبلمان چرم جلوه لوکس و چشمگیری دارد. از آنجا که چرم را می‌توان به راحتی تمیز کرد و با استفاده از روغن آن را براق کرد، دوام و ماندگاری این مبلمان زیاد است و سال‌ها شما را از هزینه مجدد برای خرید مبلمان بی‌نیاز می‌کند.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر