قالیشویی در پونک تهران

قالیشویی در پونک تهران

برای آشنایی با شعبه قالیشویی در پونک مجموعه عابدینی در غرب تهران، با ما در ادامه این مقاله همراه شوید. در ضمن در انتهای این پست به شما خواهیم گفت که استفاده از خدمات یک مرکز قالیشویی تخصصی چه مزایایی دارد؟

یک قالیشویی خوب در غرب تهران

غرب تهران منطقه‌ای بسیار وسیعی است ولی نسبت به سایر مناطق این کلان شهر از جمعیت کمتری برخوردار است. وسعت زیاد این منطقه باعث شده که شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات برای سرویس‌دهی بهتر به مشتریان خود اقدام به تاسیس یک شعبه اختصاصی در غرب تهران کنند. قالیشویی عابدینی که در لیست بهترین قالیشویی در غرب تهران جزء اولین‌ها محسوب می‌شود نیز از این قاعده مستثنی نیست و برای ارائه خدماتی مانند شستشوی فرش به شهروندان ساکن غرب تهران، شعبه‌ای مجزا در این منطقه افتتاح کرده است.

بهترین قالیشویی در غرب تهران

در این شعبه از قالیشویی در غرب تهران به مناطق مختلفی از جمله پونک سرویس‌دهی می‌شود. بنابراین اگر ساکن پونک و محله‌های اطراف آن هستید و به دنبال بهترین قالیشویی در پونک تهران می‌گردید؛ کافیست که با ما تماس بگیرید. اگر زمان کافی برای برقراری این تماس ندارید می‌توانید از سامانه قالیشویی آنلاین موجود در وب‌سایت این مجموعه استفاده کنید. همکاران ما بعد از ثبت سفارش شما، در اسرع وقت آن را در لیست پذیرش قرار می‌دهند.

اگر قصد شستن فرش برای عید را دارید و نمی‌دانید کدام قالیشویی تهران می‌تواند بهترین روش شستشوی فرش را به شما ارائه دهد. با ما در این مقاله همراه شوید تا علاوه بر آشنایی با شعبه قالیشویی پونک عابدینی، به پاسخ این سوال دست پیدا کنید که چرا شستن فرش در قالیشویی بهتر از روش‌های سنتی است؟

معتبرترین قالیشویی در پونک تهران

مجموعه عابدینی با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته و با تاکید بر کیفیت و سرعت در انجام سفارشات، سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین قالیشویی‌های شهر شناخته می‌شود. سرویس‌دهی با کیفیت در کنار تعریف انواع خدمات حرفه‌ای سبب شده که این مجموعه افتخار این را داشته باشد که جزء بهترین‌های تهران محسوب شود. علاوه بر این، تجربه، دانش و تخصص نیروی کار فعال در شعبه قالیشویی پونک عابدینی عامل دیگری است که توانسته به شدت روی میزان رضایت مشتریان اثرگذار باشد.

چرا استفاده از خدمات حرفه‌ای قالیشویی‌ها بهتر از آزمایش روش‌های سنتی است؟

در گذشته به دلیل کمبود امکانات و عدم توسعه روش‌های نوین شستشوی فرش، بسیاری از خانواده‌ها با نزدیک شدن به ایام نوروز و گاهی نیز در اواخر تابستان اقدام به استفاده از روش‌های سنتی برای تمیز کردن خانه می‌کردند. یکی از مهم‌ترین کارهایی که در آن زمان بسیار رواج داشت؛ شستشوی فرش در حیاط خانه بود.

مصرف زیاد آب و استفاده از شوینده‌های قوی و روش‌های نامناسب شستشو از جمله مهم‌ترین معایب این روش‌ها بودند. خوشبختانه امروزه با توسعه تکنولوژی‌های جدید و راه‌اندازی کارخانجات صنعتی و پیشرفته، دیگر شاهد این نیستیم که فرش‌های خانه به دلیل باقی ماندن رطوبت دچار پوسیدگی شوند.

بهترین قالیشویی پونک

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از خدمات حرفه‌ای قالیشویی‌ها، جلوگیری از آسیب‌های جدی است که در روش‌های سنتی به فرش و قالی وارد می‌شد. نیروی کار شاغل در این کارخانجات سال‌هاست که به صورت تخصصی در زمینه ارائه خدماتی مانند شستشوی فرش، موکت و مبل شویی و تعمیرات فرش فعالیت دارند و این موضوع می‌تواند از بروز خطای انسانی تا حدود زیادی پیشگیری کند.

جلوگیری از اتلاف آب و زمان عامل بعدی است که تمایز بین روش‌های صنعتی و سنتی را مشخص می‌کند. در گذشته برای شستشوی یک فرش ۶ متری باید حداقل ۳ روز زمان صرف می‌شد. یک روز برای شستشو و آبکشی و دو روز نیز برای خشک کردن الیاف فرش زیر نور خورشید. این در حالی است که در کارخانجات پیشرفته قالیشویی مانند قالیشویی عابدینی از تجهیزات بسیار حرفه‌ای استفاده می‌شود. که علاوه بر افزایش کیفیت، زمان مورد انتظار را نیز به شدت کاهش می‌دهند.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر