مبلمان ال در دکوراسیون و شستشوی مبل در ارزان ترین قالیشویی تهران

مبلمان ال مناسب برای دکوراسیون فضاهای کوچک

مبلمان ال یکی از انواع مختلف مبلمان است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به دکوراسیون داخلی، به دلیل اشغال فضای کمتر محبوبیت بسیاری دارد، در این مقاله از وب سایت ارزان ترین قالیشویی تهران “قالیشویی عابدینی” با مبل‌های ال و مزایای آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

استفاده از مبلمان ال در دکوراسیون

مبلمان با تنوع بسیاری تولید می‌شود اما انتخاب بهترین مدل آن که متناسب با نیاز و سلیقه شما باشد کار آسانی نیست. نام مبل ال با الهام از شکل ظاهری آن که به شکل حرف L زبان انگلیسی است تعیین شده است. چیدمان این نوع مبلمان به صورت دو خط عمود است که با هم زاویه ۹۰ درجه می‌سازند. مبل ال را می‌توان در همه فضاها استفاده کرد اما هدف از ساخت آن استفاده در فضاهای کوچک برای کارآیی بهتر بوده است. این نوع مبلمان هم پس از گذشت مدتی کثیف می‌شود. اگر روش‌های خانگی برای شستشوی مبل موثر نبود، از خدمات مبل‌ شویی در محل استفاده کنید.

مزایای مبل‌های ال

در زندگی مدرن امروزی در آپارتمان‌ها این نوع مبلمان بسیار کارآیی دارد. ویژگی‌های خاص این مبلمان باعث شده طرفداران بسیاری داشته باشد. مبل ال به راحتی در فضاهای کوچک قرار می‌گیرد و به دلیل تنوع در طرح و رنگ می‌توان آن را با دیگر وسایل منزل هماهنگ کرد.

برای مثال اگر دکوراسیون منزل شما سنتی و کلاسیک است می‌توانید مبلمان ال گرد و منحنی را خریداری کنید اما برای دکوراسیون مدرن نوع صاف در اولویت قرار دارد.

با استفاده از این نوع مبلمان می‌توان فضای نشیمن منزل را تقسیم کرد و از گوشه‌های منزل که معمولا خالی می‌مانند بهتر استفاده کرد. با این کار می‌توانید به شکل هدفمندتری از فضای منزل استفاده کنید و با کمک سایر وسایل، فضاهای مختلفی را ایجاد کنید.

این نوع مبلمان فضای زیادی را برای نشستن در اختیارتان قرار می‌دهد. بنابراین اگر تعداد مهمانان شما زیاد هم باشد مشکلی پیش نمی‌آید. حتی نشستن در کنار هم با فاصله کمتر باعث ایجاد محبت و صمیمیت بیشتر بین افراد حاضر می‌شود.

بیشتر بدانید : ” مبل‌شویی به‌موقع، ضامن افزایش عمر مفید مبلمان

استفاده از مبلمان ال در دکوراسیون

مبلمان ال را در کجای منزل قرار دهیم؟

قبل از انتخاب مبل ال به فضای منزل به‌ویژه گوشه‌ها و کنج‌ها توجه کنید زیرا بهتر است این مبل‌ها را در گوشه‌ای مناسب از منزل قرار دهید. زاویه مبل ال و قرار گرفتن در سمت راست یا چپ نکته بسیار مهمی است که در صورت نادیده گرفتن ممکن است دید دیگر بخش‌های منزل را بگیرد.

طراحی این نوع مبلمان به‌گونه‌ای است که برای قرار گرفتن در سالن نشیمن و تماشای تلویزیون بسیار ایدئال به نظر می‌رسد. روی آن به راحتی می‌توان دراز کشید و استراحت کرد.

بعضی از مبل‌های ال قابلیت تخت‌خواب‌شو دارند تا افراد بتوانند برای خواب شبانه از آنها استفاده کنند. این مبل‌ها با صرفه‌جویی در فضا برای استفاده در منازل کوچک و سوئیت‌ها توصیه می‌شود. هزینه برای این نوع مبلمان با توجه به کاربرد دوجانبه آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

بیشتر بدانید : ” اصول ست کردن پرده با فرش

تنوع رنگ و طرح مبل‌های ال

مبلمان ال در طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. منحنی، باکس‌دار، نیم‌دایره، U شکل و… هر کدام می‌توانند با توجه به نیاز افراد انتخاب شوند و برای نشستن، خوابیدن، استراحت کردن و تماشا کردن تلویزیون راحت و لذت‌بخش باشند.

پس از انتخاب طرح کلی مبل ال نوبت به انتخاب پارچه می‌رسد. پارچه مبلمان را می‌توان ساده یا طرح‌دار انتخاب کرد. معمولا اگر پارچه بخش بدنه ساده در نظر گرفته شود کوسن‌ها به صورت طرح‌دار یا با رنگ‌های متضاد یا مکمل بسته به سلیقه افراد انتخاب می‌شوند.

در انتخاب رنگ مبلمان دقت کنید تا با دیوارها، پرده و دیگر وسایل منزل دارای هماهنگی باشد. اگر قرار است مبل ال را در وسط سالن نشیمن قرار دهید از رنگ متضاد با دیوارها استفاده کنید تا این بخش از منزل به نقطه کانونی دکوراسیون داخلی شما تبدیل شود.

شستشوی مبلمان ال در قالیشویی عابدینی

چنانچه قصد شستشوی مبل ال و یا سایر شکل های مبلمان را دارید بهتر است از خدمات مبل شویی در قالیشویی ها استفاده کنید. قالیشویی عابدینی با خدمات حرفه ای در زمینه قالیشویی و مبل شویی به عنوان بهترین و ارزان ترین قالیشویی تهران و کرج در این زمینه در خدمت شماست. جهت ثبت سفارش قالیشویی آنلاین می توانید از طریق صفحه مربوط به ثبت سفارش با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر