قالیشویی شمال تهران

شعب قالیشویی عابدینی

معرفی شعبه قالیشویی عابدینی در شمال تهران

یکی از موثرترین اقدامات قالیشویی عابدینی که تاکنون و در راستای بهبود کیفیت خدمات انجام شده است؛ تاسیس شعبات مختلف در سراسر شهر تهران است. همانطور که می‌دانید شهر تهران متشکل از ۲۲ منطقه شهرداری است که بعضا تردد بین آنها، در اوج ساعات شلوغی ممکن است تا چند ساعت نیز زمان ببرد. این فواصل زیاد و گستردگی شهر تهران موجب شده که بسیاری از موسسات خدماتی، در ارائه سرویس به مشتریان خود دچار مشکلاتی از قبیل تاخیر در تحویل شوند.

ما در مجموعه عابدینی، برای بهبود روند خدمت‌رسانی به همشهریان تهرانی، در ۴ منطقه شمال، جنوب، شرق و غرب تهران، شعباتی را افتتاح کردیم تا شهروندان بتوانند با تماس با نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود، خدماتی مانند شستشوی فرش و مبل شویی را در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

ما خود را بهترین قالیشویی در شمال تهران می‌دانیم، زیرا مشتریانمان این نظر را درمورد ما دارند؛ آنچه که درصدد آن هستیم؛ ارائه باکیفیت‌ترین خدمات قالیشویی در شمال تهران و راه‌اندازی سرویس‌های ویژه‌ای مانند سفارش قالیشویی آنلاین است. پس اگر به دنبال دریافت خدمات ارزان ترین قالیشویی ولی باکیفیت هستید و یا می‌خواهید خدماتی مانند شستشوی فرش، موکت و مبل شویی منزل و محل کار خود را به بهترین قالیشویی شمال تهران بسپارید؛ با همکاران ما در شعبه شمال شهر تهران قالیشویی عابدینی تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن و بدون تاخیر ناشی از ترافیک، از خدمات ارزنده ما بهره‌مند شوید. در ادامه بیشتر در مورد خدمات و مناطق تحت پوشش شعبه شمال شهر تهران قالیشویی عابدینی توضیح می‌دهیم.

مناطق تحت پوشش قالیشویی در شمال تهران

همانطور که گفتیم؛ تهران به مثابه‌ی یک کلان شهر، از مناطق و محله‌های مختلفی تشکیل شده است. این گستردگی موجب شده که گاها مشتریان از موسسات و شرکت‌هایی که خدماتشان وابسته به تردد در سطح شهر است ناراضی باشند. به همین جهت، چند سالی می‌شود که شرکت‌های خدماتی که برای ارائه سرویس به مشتریان خود الزاما باید در سطح شهر تردد داشته باشند و در واقع خدمات ترابری بخشی از سرویس آنها را تشکیل می‌دهد؛ اقدام به تاسیس شعبات مختلف در سطح شهر کرده‌اند. این راهکار ساده، علاوه بر بهبود کیفیت خدمات، منجر به کاهش ترددها در سطح شهر و ترفیک شهری شده است.

قالیشویی عابدینی هم‌راستا با این سیاست، اقدام به تاسیس ۴ شعبه اصلی در کلان شهر تهران و یک شعبه در شهر کرج کرده است. مناطقی مانند تجریش، نیاوران، ولنجک، اوین، سعادت‌آباد، الهیه، چیذر، دزاشیب و به طور کلی تمامی محله‌های مناطق یک، دو، سه و بخش از مناطق چهار و پنج شهرداری تهران تحت پوشش شعبه شمال تهران قالیشویی عابدینی هستند و ساکنین این مناطق می‌توانند با یک تماس ساده، در کمترین زمان ممکن از خدمات ارزشمند این مجموعه استفاده کنند. به عنوان مثال قالیشویی در تجریش و قالیشویی در الهیه از جمله پرتماس ترین مناطق در شمال تهران هستند.

خدمات قالیشویی عابدینی

در شعبه شمال تهران، همانند سایر شعبات قالیشویی عابدینی، انواع خدمات مانند شستشوی فرش، مبل شویی، اصلاح و ترمیم فرش، لکه برداری فرش، رفوگری، رنگرزی، ریشه دوزی، دارکشی، سرنخ گیری، شیرازه دوزی و پرداخت و موگیری فرش با بهترین کیفیت به همشریان عزیز ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که تمامی مراحل انجام کار در این قالیشویی، تحت نظر کارشناسان مجربی است که سال‌ها در زمینه شستشو، رفوگری، رنگرزی و سایر خدمات مربوط به انواع فرش، موکت و قالی تجربه دارند. تجربه ما نشان داده است که استفاده از تخصص این کارشناسان می‌تواند روی کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان تاثیر بسزایی داشته باشد.

علاوه بر این، برای محافظت از بافت، رنگ و الیاف فرش‌ها، کلیه مراحل شستشوی از جمله غبارگیری، شستشو، آب‌گیری و خشک کردن در این مجموعه با مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا انجام شده و همین موضوع سبب شده است که بسیاری از مشتریان از قالیشویی عابدینی به عنوان بهترین قالیشویی تهران یاد کنند.

تماس با شعبه شمال تهران

اگر ساکن مناطق شمالی تهران هستید؛ برای ثبت سفارش و تحویل فرش‌های خود به همکاران ما در بخش ترابری کافیست که با شماره تلفن ۲۲۱۷۱۴۶۵ تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم را با همکاران ما انجام دهید. زمان دریافت و تحویل، نوع خدمات و تعرفه‌ها از جمله مواردی هستند که در تماس اولیه می‌توانید اطلاعات تکمیلی را در مورد آنها دریافت کنید.

مناطق تحت پوشش در شمال تهران

  • تجریش
  • دربند
  • ازگل
  • اقدسیه
  • زعفرانیه
  • اوین
  • شهرک نفت
  • چیذر
  • دارآباد
  • ولنجک
  • فرمانیه
  • فرشته
  • قیطریه
  • کاشانک
  • دزاشیب
  • محمودیه
  • سوهانک
  • آجودانیه
  • جماران
  • الهیه
  • نیاوران
  • باغ فردوس
  • کامرانیه

این مناطق تنها بخشی از مناطق تحت پوشش شعبه شمال شهر تهران قالیشویی عابدینی هستند. بنابراین اگر جزء ساکنین این مناطق هستید و قصد دارید خدمات شستشوی فرش و مبل شویی دریافت کنید؛ کافیست تلفن را برداشته و با همکاران ما در بخش ثبت سفارش تماس بگیرید. کارشناسان ما بعد از دریافت اطلاعات اولیه، می‌توانند بهترین سرویس را به شما پیشنهاد داده و سفارش‌تان را ثبت و نهایی کنند. جهت اطلاع از جدیدترین قیمت قالیشویی نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

سفارش آنلاین

برای سفارش آنلاین میتوایند از این فرم استفاده نمایید. در صورت ارسال فرم زیر در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد!

تاریخ جمع آوری

کارخانه قالیشوی عابدینی

خدمات قالیشوی عابدینی

سوالات متداول

در هر کجای تهران که باشید، ما در کنار شما هستیم. قالیشویی نوین قالیشویی در تهران است که در تمام مناطق تهران شعبه دارد. تنها کافی است به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست مورد نظر خودتان را مطرح کنید تا همکاران ما به سمت شما اعزام شوند.

این کار فرآیندی تخصصی است و نیازمند صرف وقت و دقت فراوان است. پس فرش‌هایتان را به ما بسپارید. ما آن‌ها را صحیح و سالم به شما تحویل می‌دهیم.

شما نیاز نیست هیچ کاری انجام دهید. تنها با ورود به وبسایت قالیشویی نوین، درخواست خودتان را ثبت می‌کنید و باقی کار را به ما می‌سپارید.
کلیه پیگیری‌ها توسط خود پرسنل قالیشویی نوین انجام شده و هماهنگی‌های لازم با شما صورت خواهد گرفت. معمولا بعد از سفارش شما، بلافاصله همکاران ما با شما تماس می‌گیرند و پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.

یکی از عواملی که در تحویل فرش شما نقش دارد، زمان و فصل جمع‌آوری فرش‌ها است. معمولا در ۶ ماه اول سال بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت تحویل فرش طول می‌کشد.
در فصل پاییز تحویل فرش‌ها ۲۴ تا ۴۸ ساعته خواهد بود. اما همانطور که می‌دانید، زمستان و نزدیک عید نوروز شلوغ‌ترین زمان برای قالیشویی‌ها است.
معمولا فرش‌های شما در این زمان بین ۷۲ تا ۹۶ ساعت به دست شما خواهند رسید.
همچنین جنس فرش هم در مدت زمان ارسال آن نقش دارد. معمولا فرش‌های ماشینی زودتر از فرش‌های دستباف و ابریشم تحویل داده می‌شوند.

قیمت شست و شوی فرش متناسب با جنس فرش، ماشینی و دستباف بودن آن متفاوت است. قالیشویی نوین قیمت‌ها را بر اساس نرخ نامه اتحادیه قالیشویی تعیین می‌کند.

معمولا این روش توصیه نمی‌شود. چراکه شست و شوی فرش در محل معمولا به صورت سطحی انجام شده و گرد و غبار فرش داخل آن باقی می‌ماند. این گونه، فرش‌های ارزشمند شما به مرور زمان آسیب دیده و ریشه‌های آن از بین می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم از شست و شوی فرش در محل پرهیز کنید، چراکه در این روش رطوبت هم در فرش باقی می‌ماند.
مزیت کارخانه قالیشویی نوین، در این است که شست و شو طی چند مرحله انجام شده و قبل از شست و شو، انجام عملیات خاک‌گیری موجب تخلیه شدن تمام گرد و غبار فرش می‌شود.

البته! قالیشویی نوین با سال‌ها سابقه یکی از بهترین ‌قالیشویی‌های تهران است که کلیه خدمات رفوگری را هم به طور کامل پوشش می‌دهد. خدماتی همچون انواع ترمیم، شیرازه دوزی، ریشه بافی، لکه برداری و رنگ برداری به صورت تمام و کمال در قالیشویی نوین انجام می‌شود.

پاسخ به این سوال به میزان خرابی فرش، جنس آن و میزان خدمات ارائه شده توسط ما بستگی دارد.
حتما در این زمینه ها از ما مشاوره رایگان بگیرید.

سیستم مکانیزه و تخصصی قالیشویی نوین، به عنوان بهترین قالیشویی در تهران، معمولا اجازه بروز همچین مشکلی را نمی‌دهد. اما در صورتی که هر مشکلی برای فرش شما حین انجام عملیات قالیشویی ایجاد شود، مدیریت مجموعه و کارشناسان ما حتما پاسخگو خواهند بود.
در صورت عدم رضایت شما از شست و شوی فرش‌هایتان، قالیشویی نوین ضمن بررسی علت مشکل عملیات شست و شو را تکرار خواهد کرد.
فراموش نکنید، بعضی از فرش‌ها که کهنه، پوک و یا ضعیف شده‌اند، ممکن است بخاطر استفاده از دستگاه‌های شوینده مکانیزه پاره شوند. متخصصان ما حتما پیش از شست و شو وضعیت فرش شما را بررسی کرده و احتمال پارگی را با شما در میان خواهند گذاشت. در این صورت شست و شوی فرش تنها با توافق شما صورت خواهد گرفت.

بستگی به نوع فرش شما دارد. موادی که در شست و شوی فرش‌های دستباف به کار می‌رود با متریال شست و شوی فرش‌های ماشینی متفاوت است.

جای هیچ نگرانی نیست. طی عملیات شست و شوی فرش با قالیشویی نوین، هیچ لکه‌ای باقی نخواهد ماند. قالیشویی نوین با بهره‌گیری از تیم مجرب و متخصص در کنار دستگاه‌های نوین و مواد شوینده باکیفیت جایی برای لکه‌ها باقی نمی‌گذارد.

تیم حرفه‌ای قالیشویی نوین فرش‌ها را لول کرده و از منزل شما برده و به صورت لول کرده و در کاور و پوشش مخصوص تمیز و آراسته به شما بازمی‌گرداند.

شعب قالیشویی عابدینی در تهران و کرج