انتخاب مبلمان اداری در بهترین قالیشویی تهران

۵ نکته مهم برای انتخاب مبلمان اداری مناسب

در انتخاب مبلمان اداری باید نکات گوناگونی را مدنظر داشته باشید. این نکات کمک می‌کند تا بتوانید انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته و از خرید خود پشیمان نشوید. در این مطلب از سایت قالیشویی عابدینی بهترین قالیشویی تهران می‌خواهیم ۵ نکته مهم را در این زمینه برای شما مطرح کنیم.

نقش دوام در انتخاب مبلمان اداری

طبیعتا دوام مسئله مهمی در انتخاب هر محصولی است. مبلمان اداری نیز از این قاعده مستثنی نیست. دوام بیشتر به موارد مختلفی بستگی دارد که در نهایت موجب می‌شود مبلمان شما عمر بالاتری داشته و کیفیت اولیه خود را حفظ کند.

مبلمان اداری در مقایسه با مبلمان خانگی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نتیجه این مبلمان در معرض آسیب‌ها و آلودگی‌های بیشتری است. بنابراین بهتر است به دنبال انتخاب مبلمان اداری ای باشید که در برابر شرایط محیطی مقاومت بیشتری دارد و کمتر نیاز به تعمیر یا مبل شویی داشته باشد.

انتخاب مبلمان اداری مناسب

به عنوان مثال مبلمان پارچه‌ای یا مبل های با رنگ روشن، معمولا انتخاب مناسبی برای فضای اداری نیستند؛ چراکه با سرعت بیشتری مستهلک شده و زیبایی و کیفیت اولیه خود را از دست می‌دهند؛ و در صورت آلوده شدن، تمیز کردن آنها کار بسیار مشکل‌تری است. همچنین در مبلمان اداری استفاده از مبلمانی که پایه‌های آن فلزی است؛ در مقایسه با نمونه‌های چوبی ارجحیت دارد. در این زمینه نیز مسئله دوام بیشتر نمونه‌های فلزی مطرح است.

بیشتر بدانید: ” ویژگی‌های یک مبلمان خوب

قابلیت شستشوی مبل اداری

اگرچه این روزها شرکت‌های قالیشویی با ارائه خدمات مبل شویی در محل، این دغدغه را تا حدود زیادی برطرف کرده‌اند؛ اما فراموش نکنید که مبلمان اداری با توجه به میزان بسیار زیاد استفاده، نوع استفاده و افراد گوناگونی که از آن استفاده می‌کنند؛ معمولا در معرض آلودگی بسیار بیشتری قرار گرفته و زودتر کثیف می‌شوند.

بنابراین هنگام انتخاب مبلمان اداری باید به دنبال نمونه‌هایی باشید که اولا به راحتی شسته شده، با مبل شویی به‌طور کامل تمیز شده و در نهایت در فرآیند تمیزکاری‌های مکرر، دچار استهلاک و آسیب کمتری شوند.

وقتی به دنبال چنین مواردی بگردید؛ در زمینه پارچه مبلی، به نمونه‌های چرمی بر خواهید خورد. در واقع فلسفه وجود روکش چرمی در مبلمان اداری معمولا همین نکته است که این روکش‌ها معمولا به راحتی تمیز شده و با توجه به رنگ تیره خود، آلودگی‌ها را کمتر نشان می‌دهند. همچنین به تازگی پارچه‌های مبلی زد آب نیز ساخته شده است؛ که می‌تواند نظر علاقمندان روکش‌های پارچه‌ای را جلب کند.

در زمینه پایه‌ها و دسته‌های مبلمان نیز، نمونه‌های استیل و پلاستیک فشرده، در زمینه شستشوی ساده و سریع، بهترین انتخاب هستند.

قابلیت شستشوی مبل اداری

جابه‌جایی مبلمان اداری

معمولا میزان جابه‌جایی مبلمان اداری بسیار زیاد است. اگر کسب‌وکار شما نیز به‌گونه‌ای است که احتمالا جابجایی‌های بسیاری دارید؛ بهتر است در انتخاب مبلمان اداری به وزن مبلمان توجه کنید. وزن کم کمک می‌کند تا امکان جابجایی مبلمان ساده‌تر باشد.

در این زمینه علاوه بر وزن، بهتر است به خوش دست بودن، قابلیت دمونتاژ کردن و راحتی حمل و نقل نیز توجه کنید.

ارگونومیک بودن مبل اداری

نکته بسیار مهم دیگر در انتخاب مبلمان اداری ارگونومیک بودن صندلی‌های مورد استفاده است. این موضوع به‌خصوص برای صندلی‌های کارکنان دائمی دفتر کار شما بسیار مهم است.

کارکنان معمولا ساعت‌های متوالی روی این صندلی‌ها می‌نشینند؛ بنابراین صندلی‌ها باید دارای ویژگی‌های ارگونومیک بوده و یا به بیان دیگر با بدن انسان هماهنگ باشند. این نکته مهم کمک می‌کند تا کارکنان کمتر احساس خستگی کرده، دچار آسیب‌های جسمی کمتری شده و با قدرت و بهره‌وری بالاتری کار کنند.

اهمیت زیبایی در انتخاب مبلمان اداری

طبیعتا مسئله زیبایی از جمله مهم‌ترین نکات در انتخاب اجزای دکوراسیون اداری، از جمله مبلمان اداری است. در نتیجه بهتر است هنگام خرید این نوع مبل به زیبایی آن و هماهنگی مبلمان با سایر اجزای دکوراسیون اداری، توجه ویژه داشته باشید. توجه به سبک طراحی، رنگ‌بندی کار و راحتی آن، مهم‌ترین نکات زیبایی‌شناسانه در هنگام انتخاب مبلمان اداری هستند.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر