رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در قالیشویی عابدینی

رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در قالیشویی عابدینی

با گسترش ویروس کرونا شستشوی بهداشتی فرش به یک دغدغه تبدیل شده است. ما در قالیشویی عابدینی به عنوان بهترین قالیشویی تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این دغدغه را برای مشتریان خود تا حدود زیادی کاهش داده‌ایم.

شستشوی بهداشتی فرش

این روزها که رعایت بهداشت بیش از هر زمانی اهمیت پیدا کرده است؛ استفاده از خدماتی که مستقیما با سلامت ما ارتباط دارد؛ نیاز به توجه بیشتری دارد. اهمیت این موضوع تا جایی است که برای انتخاب فرد یا شرکت خدمات‌دهنده حتما باید به این نکته توجه کنیم که آیا شرکت مورد نظر پروتکل‌های بهداشتی را به درستی رعایت می‌کند؟

یکی از خدماتی که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در آن از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است خدماتی است که قالیشویی‌ها در قالب سرویس شستشوی فرش به مشتریان خود ارائه می‌کنند. همانطور که می‌دانید شستشوی فرش در قالیشویی روی اصول و قاعده است و طبق یک فرایند استاندارد انجام می‌شود. با این وجود و با توجه به اهمیت رعایت هر چه بیشتر بهداشت در مراکز خدماتی، امروزه شستشوی بهداشتی فرش در قالیشویی، رعایت اصول شسشتن فرش و اهمیت شستشوی بهداشتی فرش به یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها تبدیل شده است.

ما در قالیشویی عابدینی به عنوان بهترین قالیشویی تهران ، با تکیه بر دانش، تجربه و مهارت خود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، این اطمینان را به شما می‌دهیم که کار شستشوی قالی و فرش‌های شما را با بالاترین استاندارد انجام دهیم. در ادامه این مقاله بیشتر در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در قالیشویی عابدینی صحبت می‌کنیم.

رعایت پروتکل های بهداشتی در قالیشویی عابدینی

همانطور که می‌دانید؛ یکی از روش‌های انتقال ویروس‌ها و باکتری‌ها، ورود آنها به بدن از طریق لمس اشیاء آلوده است. بر همین مبنا، سازمان بهداشت جهانی و به طبع آن وزارت بهداشت، دستورالعملی را تدوین و در اختیار مراکز ارائه‌دهنده خدمات قرار داده است. این دستورالعمل در واقع همان شیوه‌نامه بهداشتی است که رعایت دقیق آن می‌تواند احتمال انتشار ویروس را به صفر برساند.

رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا در قالیشویی عابدینی بهترین قالیشویی تهران

از زمان ابلاغ این شیوه‌نامه، تمامی مراکز خدماتی، درمانی و حتی فروشگاه‌ها ملزم به رعایت قوانین خاص شده‌اند. قالیشویی عابدینی نیز که به گواه اکثر مشتریان بهترین قالیشویی تهران قلمداد می‌شود؛ کاملا به این قوانین پایبند بوده و با رعایت آنها سعی کرده ارزش خدمات ارائه شده خود را افزایش دهد.

در این مجموعه تمامی پرسنل بخش‌های مختلف از لباس‌های محافظ مخصوص، ماسک، دستکش و کلاه استفاده می‌کنند. علاوه بر این بخش اعظمی از مراحل شستشوی فرش در این مجموعه به کمک دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می‌شود. بعد از اتمام مراحل شستشوی بهداشتی فرش، قالی‌ها با کاوری از جنس نایلون پوشیده شده و دیگری تماسی با دست همکاران ما در بخش ترابری ندارند.

البته تمام موارد بهداشتی ذکر شده توسط همکاران زحمت‌کش ما در بخش حمل‌ونقل نیز با همان جدیت و کیفیت رعایت می‌شود تا فرش شسته شده، تمیز و عاری از هرگونه میکروب، باکتری و ویروس به دست مشتریان برسد.

مراحل شستشوی بهداشتی فرش در زمان کرونا

با توجه به اینکه در قالیشویی عابدینی ارزان ترین قالیشویی تهران، اصول شستشوی اسلامی و پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود؛ مراحل شستن فرش در زمان کرونا تقریبا مشابه با قبل از دوره کروناست. در این مجموعه قالی‌ها و فرش‌ها بعد از ورود، غبارگیری می‌‌شوند.

انجام این مرحله باعث می‌شود که ذرات ریز گردوغبار، بعد از خیس شدن فرش، به الیاف آن به صورت عمیق نفوذ نکنند. در قالیشویی‌های نیمه‌اتوماتیک، این مرحله به کمک جاروبرقی یا تکاندن فرش انجام می‌شود. این در حالی است که در قالیشویی عابدینی برای غبارروبی از فرش از تجهیزات مدرنی استفاده می‌شود که از پارگی ناشی از ضربه و آسیب به بافت فرش جلوگیری می‌کنند.

در مرحله بعد، با توجه به رنگ، بافت، نوع فرش و جنس الیاف از مواد شوینده و پودر تمیز کننده فرش و موکت مناسب برای شستن فرش استفاده می‌شود. دستگاه‌هایی که در این مرحله استفاده می‌شوند از تار و پود فرش محافظت کرده و برخلاف روش‌های سنتی به بافت قالی فشار بیش از حد وارد نمی‌کنند. ضمن اینکه استفاده از تجهزات به‌روز و استاندارد به ما کمک می‌کند که حتی ریزترین آلودگی‌ها را نیز از عمق فرش بیرون بکشیم و پاکیزیگی عمقی ایجاد کنیم.

مرحله بعدی آبکشی و آب‌گیری فرش است. در این مرحله بعد از آبکشی، از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که با نیروی گریز از مرکز ذرات آب را از بافت فرش خارج می‌کنند. این روش بر خلاف روش‌های سنتی باعث می‌شود رطوبت زودتر از فرش خارج شده و خطر پوسیدگی به حداقل برسد.

مرحله نهایی شستن فرش

مرحله نهایی کار که خشک کردن است از اهمیت بیشتری برخوردار است. تا قبل از پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگاه‌های اتوماتیک به کشور، عمل خشک کردن به صورت سنتی و با قرار دادن چند روزه فرش در معرض نور مستقیم خورشید، انجام می‌شد. اما با توسعه روش‌های جدید و ورود خشک کن‌های صنعتی به بازار، این روش منسوخ شد.

خشک کن‌های صنعتی در واقع دستگاه‌های بزرگی هستند که فرش در آنها در مجاورت هوای گرم و بدون دخالت نور مستقیم خورشید که ممکن است به الیاف فرش آسیب برساند خشک می‌شود. علاوه بر این، خطر نفوذ موجودات ریز موجود در هوا و زمین مانند کک، ویروس‌ها و باکتری‌ها به داخل فرش به حداقل می‌رسد. همانطور که گفتیم؛ در این مجموعه فرش‌ها بعد از خشک شدن، با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی کاور کشی شده و آماده تحویل به مشتری می‌شوند.

بیشتر بدانید : ” مراحل شستشوی فرش در قالیشویی عابدینی

آیا قالیشویی ها پروتکل های بهداشتی کرونا را رعایت می کنند؟

پاسخ کوتاه به این سوال مثبت است. اگر قالیشویی که انتخاب می‌کنید؛ مجوزهای لازم را داشته باشد و تحت نظر اتحادیه فعالیت کند؛ ملزم به رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی است. اما اگر بدون توجه به اعتبار، مجوزها و تجربه مجموعه، اقدام به انتخاب کنید ممکن است در دام افراد شیاد بیفتید و خدمات ارزنده‌ای دریافت نکنید.

ما در مجموعه قالیشویی عابدینی با چند دهه تجربه و به عنوان بهترین قالیشویی عابدینی، ضمن احترام به حقوق مشتری، از اهیمت رعایت موارد بهداشتی به خوبی مطلع هستیم و با رعایت این موارد هم از جان کارکنان و هم از ایمنی مشتریان خود به بهترین شکل محافظت می‌کنیم.

آیا قالیشویی از انتقال کرونا جلوگیری می کند؟

بله. همانطور که می‌دانید ذرات ویروس قادر است روی سطوح تا چند ساعت زنده بماند و موجب انتقال این بیماری شود. بنابراین به افرادی که یکی از اعضای خانواده آنها آلوده به ویروس شده است توصیه می‌شود که سطوح را حتما ضدعفونی کنند. از آنجا که محلول‌های ضدعفونی‌کننده موجود در بازار حاوی درصد بالایی از الکل هستند؛ استفاده از آنها برای ضدعفونی کردن اجسامی مانند فرش و قالی که دارای بافت الیافی هستند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

برای انجام این کار و جلوگیری از انتقال بیشتر ویروس کرونا توصیه می‌شود حتما بعد از بهبود بیماری اعضای خانواده، برای ضدعفونی کردن فرش‌ها و قالی‌ها از خدمات قالیشویی‌های معتبر استفاده کنید. همچنین ما امکان دریافت خدمات قالیشویی آنلاین را نیز برای شما فراهم کرده ایم.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر