قالیشویی تهرانپارس تهران

در این مطلب به معرفی خدمات یکی از معتبرترین مراکز قالیشویی تهرانپارس یعنی شعبه شرق قالیشویی عابدینی پرداخته‌ایم.

قالیشویی در تهرانپارس تهران

تهرانپارس یکی از گسترده‌ترین مناطق شهری تهران است که در شرق این کلان شهر واقع شده و فقط بخش غربی آن بالغ بر ۱۲۰۰۰۰ نفر جمعیت دارد. همین موضوع سبب شده که مراکز خدماتی بسیاری در این منطقه برای ارائه سرویس‌های متنوع خود، اقدام به تاسیس شعبه کنند. خدمات قالیشویی یکی از کاربردی‌ترین خدماتی است که در کلان شهرهایی مانند تهران بازار پر رونقی دارد. با این وجود طی چند سال گذشته شاهد رشد چشمگیر تعداد شعبات مختلف قالیشویی‌های مختلف در مناطقی مانند تهرانپارس هستیم.

اما آیا کیفیت خدمات تمامی این مراکز یکسان است؟ پاسخ این سوال، با توجه به تفاوتی که در امکانات و ظرفیت‌های این مراکز وجود دارد؛ قطعا منفی است. با ما در این مقاله همراه باشید تا بیشتر با خدمات متنوع و ارزشمند یکی از بهترین مراکز قالیشویی تهرانپارس آشنا شوید.

معرفی انواع خدمات قالیشویی در شرق تهران

قالیشویی عابدینی با تکیه بر سال‌ها تجربه و تخصص نیروی کاری خود، به عنوان یکی از معتبرترین مراکز قالیشویی در شرق تهران شناخته می‌شود. در این مجموعه انواع خدمات متنوع از جمله شستشوی فرش و مبل شویی به همشهریان ساکن شرق تهران به خصوص محدوده تهرانپارس، با بالاترین کیفیت عرضه می‌شود.

قالیشویی در تهرانپارس تهران

علاوه بر این سرویس‌های متداول، طیف گسترده و متنوعی از سرویس‌های ویژه‌ای مانند سفارش قالیشویی آنلاین ، اصلاح و ترمیم فرش، لکه برداری فرش، رفوگری، رنگرزی، ریشه دوزی، دارکشی، سرنخ گیری، شیرازه دوزی و پرداخت و موگیری فرش به مشتریان در قالیشویی عابدینی ارائه می‌شود.

یکی از مهم‌ترین اصولی که در این مجموعه روی آن تاکید زیادی وجود دارد؛ کیفیت خدمات و رضایت مشتری است. همانطور که می‌دانید این دو عامل به شدت به یکدیگر وابسته هستند. به این صورت که هر چقدر کیفیت سرویس‌ها بیشتر باشد؛ میزان رضایت مشتری نیز بیشتر است.

بر اساس آنچه از شواهد و نظرسنجی‌های ما بر می‌آید؛ بخش اعظمی از مشتریان این مجموعه، کیفیت یکسان خدمات در تمام طول سال و تحویل به موقع سفارشات را به عنوان دلایل خود برای انتخاب قالیشویی عابدینی مطرح می‌کنند. البته به غیر از این عوامل، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که مجموعه ما توانسته با توجه به آنها، چندین سال متداولی جزء لیست برترین قالیشویی‌های تهران قرار بگیرد.

چرا مجموعه عابدینی معتبرترین قالیشویی تهرانپارس محسوب می‌شود؟

همانطور که گفتیم؛ عوامل زیادی در موفقیت این مجموعه نقش داشته‌اند. یکی از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیفیت سرویس‌ها اشاره کرد. از آنجایی که در این مرکز علاوه بر استادکاران و نیروی انسانی باتجربه و متخصص، از تجهیزات به‌روز و پیشرفته‌ای استفاده می‌شود؛ می‌توان گفت که خدمات در تمام طول سال از درجه کیفی یکسانی برخوردار هستند. متاسفانه اغلب مجموعه‌هایی که در حال حاضر با عنوان قالیشویی در کلان شهر تهران فعالیت دارند؛ به دلیل عدم بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و باتجربه، اتکا به شیوه‌های سنتی شستشو و افزایش میزان تقاضا و سفارشات در ماه‌های پایانی سال، معمولا در تنظیم زمان تحویل دچار مشکل شده و به همین دلیل بخش اعظمی از مشتریان‌شان را به سرعت از دست می‌دهند.

این در حالی است که تحویل به موقع در شهری مانند تهران که ترافیک علاوه بر بزرگراه‌ها در محلات و کوچه‌های آن نیز گسترده است؛ کار پیچیده و دشواری است. بنابراین هر مجموعه‌ای که بتواند در ارائه به موقع سفارشات بهتر عمل کند؛ می‌تواند بخش اعظمی از مسیر موفقیت را بدون مشکل طی کرده و رضایت مشتریان خود را به حداکثر برساند.

خدمات شعبه شرق

همانطور که می‌دانید تهرانپارس یک منطقه متراکم و در عین حال گسترده‌ است. این دو عامل گاهی باعث می‌شود که برای طی کردن مسیر فلکه اول تا چهارم، به بیش از یک ساعت زمان نیاز باشد. به همان خاطر همشهریان ساکن این منطقه ترجیح می‌دهند که از مجموعه‌های خدماتی مستقر در محله خود سرویس دریافت کنند تا هم خدمات باکیفیت‌تری بگیرند و هم زمان انتظارشان پایین بیاید.

قالیشویی عابدینی با تاکید بر تحقق همین هدف، اقدام به ورود به بازار شرق تهران کرده و با افتتاح یک شعبه مجزا در این منطقه، آماده خدمت رسانی به ساکنین محلاتی مانند نارمک و تهرانپارس است. بنابراین اگر نیاز به استفاده از خدماتی مانند شستشوی فرش، مبل شویی، اصلاح و ترمیم فرش، لکه برداری فرش، رفوگری، رنگرزی، ریشه دوزی، دارکشی و… دارید و ساکن این مناطق هستید؛ کافیست که به صورت تلفنی با ما در تماس باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش شما ثبت و مامور حمل در محل مورد نظرتان حضور پیدا کند.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر