یک راهنمای عملی برای انتخاب کوسن مبل در ارزان ترین قالیشویی تهران

یک راهنمای ساده و عملی برای انتخاب کوسن مبل

یکی از راه‌های ارزان و جذاب برای تغییر دکوراسیون منزل، استفاده از کوسن مبل و یا تغییر کوسن‌هایی است که در حال حاضر دارید. در این راهنما از بلاگ قالیشویی عابدینی ارزان ترین قالیشویی تهران به شما آموزش می‌دهیم که چطور می‌توانید با انتخاب کوسن مبل شیک و مناسب دکوراسیونی جدیدی را طراحی کنید و به فضای خانه خود تنوع ببخشید.

تحول در دکوراسیون با انتخاب کوسن مبل

تحول در طراحی داخلی خانه و عوض شدن حال و هوای آن همیشه نیاز به هزینه زیادی ندارد. همین که بتوانید خانه را تمیز نگه دارید و چند تغییر ساده ایجاد کنید، کافیست. بسیاری از خانم‌ها فکر می‌کنند که پاکیزگی یعنی تمیز بودن ظاهری وسایل خانه. این در حالی است که هر چقدر بتوانید خانه را عمیق‌تر تمیز کنید، تاثیر آن بیشتر نمایان می‌شود.
به عنوان مثال استفاده از خدمات مبل شویی قالیشویی‌ ها یک تفاوت اساسی با تمیز کاری‌های روتین دارد و آن هم بازگشت درخشش هر چه بیشتر به پارچه مبلمان است. این قانون در مورد دیگر وسایل خانه هم صدق می‌کند. پس در گام اول، برای اینکه بتوانید فضای خانه را تغییر دهید، یک تمیز کاری اساسی کنید. در مرحله دوم نیز ایجاد چند تغییر کم هزینه است.

اگر قصد شتسشوی مبل و مبل شویی خود را دارید پیشنهاد می کنیم مقاله “شستشوی مبل با شامپو فرش” از بلاگ قالیشویی عابدینی ارزان ترین قالیشویی تهران را نیز مطالعه کنید.

چطور کوسن مبل انتخاب کنیم؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که برای انتخاب کوسن مناسب، علاوه بر زیبایی باید به کارایی آن نیز فکر کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید موقع لم دادن روی مبل، کمرتان در حالت استانداردی قرار بگیرد و احساس راحتی کنید، باید از کوسن‌های نرم و بالشی استفاده کنید.

ولی اگر برای مبل‌های کلاسیک کوسن انتخاب می‌کنید بیشتر بر روی زیبایی آن تاکید داشته باشید. مطلبی که در ادامه می‌خوانید یک راهنمای کلی است. بنابراین قبل از اینکه بر اساس آن انتخاب انجام دهید، به نیازهای شخصی خودتان توجه کنید.

تضاد در رنگ و بافت کوسن ها

اگر به دنبال تأثیر حداکثری هستید، سعی کنید از کوسن‌های متضاد با مبل و صندلی خود استفاده کنید. آبی روی سفید، سیاه روی سفید، پلنگی روی رنگ‌های ساده و رنگ‌های ساده روی طرح‌های راه‌راه بسیار جذاب می‌شود.

بنابراین اگر مبل سفید دارید، از کوسن آبی، قرمز، سبز یا هر رنگ دیگری که زیاد به چشم می‌آید استفاده کنید. یا اگر پارچه مبل‌تان طرح دارد، کوسن‌ها را ساده انتخاب کنید.

تطابق با دیگر تزئینات خانه

برای ایجاد تضادهای چشم‌نواز، ترکیب ظریفی از تن‌های رنگی را استفاده کنید. به عنوان مثال رنگ کوسن‌های خود را با رنگ‌هایی که از قبل در پذیرایی استفاده شده‌اند مطابقت دهید و سایه‌های تیره و روشن متنوعی از آن رنگ‌ها را در نظر بگیرید. این تکنیک به ویژه برای خانه‌هایی که فضای کمی دارند مناسب است.

انتخاب بافت کوسن

برای افزودن عمق به فضای داخلی خانه، به دنبال پارچه‌هایی باشید که بافت و طرح‌های ظریفی دارند. پارچه‌هایی مانند خز، جیر و مخمل مثال‌های خوبی هستند. استفاده از این پارچه برای کوسن مبل یک طرح و ایده خلاقانه محسوب می‌شود و فضا را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

البته در این مورد حتما باید از پارچه‌های با کیفیت استفاده کنید. از طرفی کوسن‌های گلدوزی شده یا روکش شده با پارچه‌های دارای بافت نیز بسیار ایده‌آل است. این کوسن‌ها معمولا در نگاه اول بسیار به چشم می‌آیند.

استفاده ترکیبی از کوسن‌ها

استفاده از چند کوسن مبل در اندازه‌ها، رنگ‌ها و الگوهای مختلف نه تنها باعث می‌شود طرح شما جذاب شود، بلکه نشان‌دهنده خلاقیت شما در بهره‌گیری از ترکیبی از چند عنصر (رنگ، بافت پارچه یا الگوی) است.

پس چند کوسن انتخاب کنید که رنگ‌هایشان مختلف، اندازه‌هایشان متفاوت و طرح‌هایشان گوناگون باشد. البته اگر پارچه مبل‌تان ساده است از این روش استفاده کنید. در غیر این صورت فضای خانه از نظر بصری خیلی به هم ریخته به نظر می‌رسد.

توجه به نیازها و خواسته‌های خودتان

اگر می‌خواهید اتاق خود را روشن‌تر نشان دهید، حتما از رنگ‌های روشن استفاده کنید. اگر برای شما شادابی فضا مهم است، از رنگ‌های شاد استفاده کنید. بنابراین همانطور که گفتیم یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب کوسن مبل، توجه به نیازهای شخصی خودتان است.

شستشوی مبل در ارزان ترین قالیشویی تهران

همان طور که اشاره شد اگر می خواهید زیبایی و شفافیت پارچه مبلی و کوسن هایتان حفظ شود بهتر است برای شستشوی مبل هایتان از خدمات مبل شویی در قالیشویی های معتبر همچون قالیشویی عابدینی استفاده کنید.

ما در قالیشویی عابدینی با بالاترین کیفیت و حداقل هزینه ها مفتخریم به عنوان ارزان ترین قالیشویی تهران با ارائه خدمات شستشوی فرش، مبل شویی، ریشه دوزی و غیره در خدمت شما باشیم.

جهت ثبت سفارش قالیشویی آنلاین نیز می توانید از طریق صفحه سفارش آنلاین در وب سایت درخواست خود را برای ما ارسال کنید. کارشناسان قالیشویی عابدینی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر