مبل‌ شویی به‌موقع در بهترین قالیشویی و ارزان ترین قالیشویی تهران

مبل‌ شویی به‌موقع، ضامن افزایش عمر مفید مبلمان

یکی از دغدغه‌های اصلی ما هنگام انتخاب مبلمان قابلیت تمیز کردن آسان آن است. مبل‌ شویی به‌موقع و مناسب می تواند ضامن افزایش عمر مفید مبلمان شما باشد. در این مقاله از وب سایت بهترین قالیشویی و ارزان ترین قالیشویی تهران “قالیشویی عابدینی” با ما همراه باشید تا با اصول مبل شویی مناسب آشنا شوید.

اصول مبل‌شویی در معتبرترین قالیشویی تهران

مبل از هر جنسی که باشد بعد از مدتی کثیف خواهد شد. اگر در منزل رفت‌وآمد بیشتری داشته باشید یا بچه‌های کم سن در خانه حضور داشته باشند مبل‌ها زودتر چرک می‌شوند و نیاز به تمیز کردن دارند.

مبل‌ شویی به‌موقع، ضامن افزایش عمر مفید مبلمان

درصورتی‌که میزان آلودگی کم باشد خودتان می‌توانید در منزل با استفاده از شوینده‌های مخصوص شستشوی فرش و مبل و یک دستمال نرم مبل‌ها را تمیز کنید. البته قبل از آن باید پارچه مبل تان را بشناسید و از شوینده مناسب استفاده کنید تا آسیبی به پارچه نرسد.

اما اگر میزان آلودگی بیشتر است و یا لکه‌های مقاومی روی مبل به وجود آمده یا مبلمان شما پارچه ظریف و حساسی دارد بهتر است از خدمات مبل شویی در محل در بهترین قالیشویی و ارزان ترین قالیشویی تهران استفاده کنید. در قالیشویی عابدینی خدمات مبل‌ شویی و شستشوی فرش به کمک دستگاه‌های مدرن و مواد شستشوی مناسب به صورت حرفه‌ای انجام می‌گیرد.

مبل‌ شویی به‌موقع در محل

یادتان باشد مبل شویی به‌موقع درصورتی‌که توسط افراد متخصص و به صورت اصولی انجام شود باعث افزایش عمر مفید مبلمان می‌شود. اگر کثیفی بیش از حد روی پارچه مبل بماند شما ناچار به تعویض رویه مبل خواهید شد که قطعا هزینه بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت.

شاید نگران این باشید که پارچه مبل‌ها در فرایند شستشو آسیب ببیند و یا تشک مبلمان بدحالت شود. اما مطمئن باشید اگر خدمات مبل‌شویی را از موسسه معتبری همچون قالیشویی عابدینی دریافت کنید مشکلی پیش نمی‌آید.

مراحل قدم به قدم مبل‌ شویی به‌موقع

لازم است در قدم اول درباره خدمات مبل شویی به‌موقع یک قالیشویی در محل جست‌وجو و تحقیق کنید تا در نهایت کارخانه شستشوی فرش و قالیشویی را انتخاب کنید که بهترین خدمات را با افراد حرفه‌ای به شما ارائه می‌کند.

پس از درخواست شما، فرد متخصص برای بازدید از مبلمان به منزل یا محل موردنظر می‌آید تا جنس پارچه و نوع لکه‌ها را از نزدیک ببیند و میزان قیمت را براساس مواد شوینده و اجرت کار تعیین کند. شستشوی مبلمان با پارچه‌های خاص و یا چرم دقت بیشتری را می‌طلبد و ممکن است بعضی لکه‌ها مانند لکه جوهر از روی آن پاک نشود. اگر مبل پارچه ظریف گران‌قیمتی داشته باشد لازم است از مواد شوینده ویژه‌ای استفاده شود که در این صورت صرف هزینه بیشتری را می‌طلبد.

پس از تصمیم‌گیری برای شستشو فرد موردنظر ابتدا مبلمان را با دستگاه مخصوص جارو می‌کند تا تمام گردوغبار از روی مبل و درزهای میانی از بین برود. اگر تشک‌ها قابلیت جداشدن از بدنه مبل را داشته باشند آنها را برمی‌دارد و بدنه را هم جارو می‌کند.

استفاده از دستگاه مبل‌شویی و مواد شوینده

سپس با استفاده از دستگاه مبل‌شویی و مواد شوینده مناسب شروع به شستن می‌کند. دستگاه، مواد شوینده را به همه جای سطح مبل می‌رساند و آن را تمیز می‌کند. ممکن است مقداری کف روی زمین و یا بدنه مبل بریزد اما نگران نباشید این کف‌ها به راحتی پاک می‌شوند.

مبل‌ شویی در محل

در مرحله بعد باید کف موجود روی پارچه مبل به کمک دستگاه مکش جذب شود. این دستگاه تمام آلودگی‌ها را از عمق پارچه بدون آسیب زدن به آن مکش می‌کند.

شست‌وشوی مبل در محل

برای شست‌وشوی مبل در محل در حدود یک ساعت زمان لازم است. پس از آن مدت زیادی طول نمی‌کشد تا مبل‌ها خشک شوند.

در مواد شوینده مبلمان آب کمی به کار رفته در نتیجه میزان نم روی پارچه کم است و آسیبی به مبلمان نمی‌رساند. از طرف دیگر دستگاه مکش بیشتر نم موجود پس از شست‌وشو را جذب می‌کند. اما بهتر است برای اطمینان خاطر چند ساعت صبر کنید و از مبل‌ها استفاده نکنید.

با کمک خدمات مبل‌ شویی در محل می‌توانید اطمینان داشته باشید مبلمانتان مثل روز اول تمیز خواهد شد. مبل‌ها بدون آسیب رسیدن به پارچه و در کمترین زمان ممکن پاکیزه می‌شوند و جلوه اولیه خود را به دست می‌آورند. اگر قصد دریافت خدمات مختلف در زمینه شستشوی فرش و مبل شویی از بهترین قالیشویی و ارزان ترین قالیشویی تهران را دارید، از طریق صفحه تماس با ما در وب سایت قالیشویی عابدینی می توانید با ما در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر