قالیشویی در ایام عید

قالیشویی در ایام عید

نو شدن یکی از نشانه‌های شروع فصل بهار است. این نشانه در طبیعت با شکوفه زدن گل‌ها و رشد گیاهان خود را بروز می‌دهد. ما ایرانی‌ها نیز برای این بازه زمانی از سال رسوم مخصوص به خود را داریم. یکی از بهترین آیین‌های باستانی در کشورمان که با نزدیک شدن به سال نو می‌توانید نشانه‌های فراوان آن را در زندگی روزمره و جامعه مشاهده کنید؛ خانه تکانی است. در واقع ما با خانه تکانی سعی می‌کنیم که آلودگی‌های یک ساله‌ای که در خانه‌هایمان جمع شده را زدوده و آماده پذیرایی از فصل نو شویم. در روند خانه تکانی معمولا فرش‌ها بیش از سایر وسایل خانه مورد توجه قرار می‌گیرند. به طوری که برای تمیز کردن آنها اکثر افراد به سراغ خدمات قالیشویی‌های معتبر می‌روند. شستشوی فرش با بهترین مواد شوینده و به‌روزترین تجهیزات سبب شده که هر روز بر تعداد مشتریان این مراکز اضافه شود. اما یکی از مشکلات شستشوی فرش‌ها در روزهای پایانی سال، افزایش حجم تقاضا برای دریافت این سرویس است. به این ترتیب ممکن است کارخانه‌هایی که ظرفیت کافی برای پاسخگویی به مشتریان را ندارند نتوانند سفارشات را به موقع تحویل دهند. یکی از راه‌کارهای بسیاری عالی برای رفع این مشکل، استفاده از خدمات قالیشویی در ایام عید است.سلام

چرا قالیشویی در ایام عید بهتر است؟

همانطور که اشاره شد؛ حجم سفارشات در ماه‌های پایانی سال به خصوص در بهمن و اسفند به شدت افزایش پیدا کرده و به اصطلاح سر شرکت‌های قالیشویی، به خصوص آنهایی که دارای اسم و رسمی هستند شلوغ می‌شود. از این رو ممکن است گاهی به دلیل کمبود امکانات و یا بروز مشکلاتی فنی مانند قطعی چند ساعته آب و برق، تاخیری در تحویل سفارشات آنها ایجاد شود. بنابراین بسیاری از مشتریان این مراکز که در زمان آماده شدن منزل خود تعجیل ندارند؛ قالیشویی در ایام عید را بهترین راه‌کار می‌دانند. این افراد به جای تماس با مراکز قالیشویی در روزهای پایانی سال، ثبت سفارش خود را به روزهای ابتدایی فروردین، به خصوص نیمه دوم این ماه موکول می‌کنند. دلایل زیادی وجود دارد که این انتخاب را به گزینه بهتری نسبت به دیگر بازه‌های زمانی سال برای دریافت خدمات قالیشویی تبدیل می‌کند. در بخش بعدی در مورد این دلایل بیشتر توضیح خواهیم داد.

هزینه کمتر

با افزایش حجم تقاضا در ماه‌های پایانی سال، بیشتر شرکت‌های قالیشویی ترجیح می‌دهند که از این فرصت استفاده کرده و درآمد خوبی را به دست آورند. به همین خاطر معمولا تخفیفات و طرح‌های تشویقی را در این بازه زمانی از سال فعال نمی‌کنند. مدیران این مجموعه‌ها ترجیح می‌دهند که به جای کاهش درآمد خود در پیک کاری، با اعطای تخفیفات، مشتریان بیشتری را در ماه‌های ابتدایی سال که حجم سفارشات کمتر است جذب کنند. به این ترتیب هم می‌توانند از بروز مشکلات مختلفی که ممکن است در اثر افزایش تقاضا ایجاد شوند پیشگیری کرده و هم توزیع درآمد خود را در طول سال یکنواخت کنند. به عنوان مثال، امسال تعطیلات عید با ایام ماه مبارک رمضان مصادف شده است. به همین خاطر ممکن است سهم درآمد شرکت‌های قالیشویی نسبت به سال‌های قبل کمتر شده باشد. در این شرایط لحاظ کردن تخفیف روی نرخ برخی از خدمات می‌تواند نجات‌دهنده باشد. بسیاری از مراکز قالیشویی، حتی آن دسته از شرکت‌هایی که مشتریان ثابت دارند؛ امسال طرحی به نام قالیشویی در ماه مبارک رمضان+تخفیف ویژه ماه رمضان را برای مشتریان خود در نظر گرفته‌اند. شما می‌توانید با استفاده از این طرح جذاب، هزینه شستشوی فرش‌های خود را با ثبت سفارش در هفته دوم فروردین به شدت کاهش دهید.

کیفیت بالاتر خدمات

گرچه اتوماتیک شدن ماشین‌آلات مورد استفاده در کارخانه‌های قالیشویی باعث شده که این مراکز بتوانند با حفظ کیفیت، سرعت پاسخگویی را افزایش دهند؛ اما برخی از مراحل در فرآیند کلی این کارخانه‌ها هنوز به نیروی انسانی وابسته است. به عنوان مثال شرکت‌ها مجبور هستند که برای جمع‌آوری فرش‌های مشتریان از سطح شهر، کارشناس اعزام کرده و با خودروهای نیمه سنگین این کار را انجام دهند. بنابراین سرعت ارائه خدمات در این شرکت‌ها به صورت مستقیم با سرعت واحد حمل و نقل شرکت در ارتباط است. هر چقدر فرش‌ها زودتر و به موقع‌تر به محل کارخانه برسند؛ روند شستشوی آنها سریع‌تر انجام خواهد شد و دستگاه‌ها معطل رسیدن فرش‌ها نمی‌شوند. ضمن اینکه فرآیندهای دستی کارخانه به صورت مستقیم روی کیفیت کلی خدمات نیز تاثیرگذار است. بنابراین اگر می‌خواهید فرش‌های منزل‌تان در بازه زمانی کوتاه‌تری شسته شوند ولی کیفیت شستشوی آنها آن چیزی باشد که بتواند رضایت کامل شما را جلب کند؛ خدمات قالیشویی در ایام عید را انتخاب کنید.

تحویل به موقع

یکی از مزایایی که قالیشویی در ایام عید به دنبال دارد؛ امکان برنامه‌ریزی برای دریافت فرش‌ها در بازه زمانی مورد نظر مشتری است. در واقع اگر فرش‌های خود را در ایام عید برای شستشو به قالیشویی بسپارید می‌توانید مطمئن شوید که شرکت قادر است به موقع سفارش شما را تحویل دهد. به این ترتیب اگر برای گذراندن ایام تعطیلات برنامه‌ای داشته باشید؛ دچار سردرگمی نخواهید شد. زیرا دقیقا می‌دانید که فرش‌ها در چه روز و ساعتی آماده تحویل هستند.

 مزایای استفاده از خدمات قالیشویی چیست؟

برخی از مزایای استفاده از خدمات قالیشویی‌ها عبارتند از:

افزایش عمر فرش‌ها

نگهداری و نظافت فرش‌ها یکی از اصلی‌ترین هزینه‌های سالانه خانوار است. با گذشت زمان همه فرش‌ها درخشندگی خود را از دست می‌دهند و ممکن است با قرار گرفتن در معرض گرد و غبار کثیف شوند. حتی مواد حساسیت‌زا نیز می‌توانند روی ظاهر و کیفیت الیاف فرش تاثیر بگذارند. تمام این عوامل می‌توانند به این ساختار فیبری آسیب برسانند و آن را دچار پارگی کنند. با استفاده از سرویس‌های حرفه‌ای شرکت‌های قالیشویی می‌توانید از این پوشش گران قیمت خانه خود محافظت کنید. قالیشویی‌ها از بهترین تکنیک‌ها برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن فرش‌ها استفاده می‌کنند. متخصصان این مراکز نحوه ی شستن فرش خیلی کثیف را نیز می‌دانند و می‌توانند در زمینه رفع مشکل این نوع کفپوش‌ها نیز به شما کمک کنند و بدون آسیب زدن، حجم زیادی از این آلودگی را از بین ببرند.

قالیشویی در عید

جلوگیری از بیماری

در یک مطالعه بلندمدت که توسط محققان آمریکایی انجام شد مشخص گردید که رعایت بهداشت فرش‌های خانه تا حدود زیادی روی سلامت اعضای خانواده اثرگذار است. شستشوی حرفه‌ای فرش‌ها و مبل شویی به ایجاد یک محیط بهداشتی عاری از میکروب‌ها و سایر آلاینده‌ها کمک می‌کند. فرش‌ها به خصوص اگر با کفش روی آنها راه بروید؛ می‌توانند ارگانیسم‌های ناقل بیماری را به دام انداخته و باعث ایجاد مشکلات مختلف به خصوص بیماری‌های پوستی شوند. سطح گرد و غبار، مواد حساسیت‌زا، قارچ‌ها، مو و گرده بدن سگ‌ها و گربه‌ها و کنه‌های خانگی در بدنه فرش‌ها در مقایسه با کفپوش‌های سخت مانند سنگ و سرامیک به شدت بیشتر است و همین عامل می‌تواند موجب افزایش خطر ابتلای اعضای خانواده به مشکلات سلامتی شود. اگر متوجه آلودگی‌هایی روی سطح فرش خود شده‌اید که احتمال می‌دهید عامل بیماری شما باشند؛ وقت آن است که با یک قالیشویی حرفه‌ای تماس بگیرید. متخصصان این مرکز از آخرین تکنولوژی و شوینده‌ها برای تمیز کردن این آلودگی‌ها استفاده می‌کنند.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

استفاده از خدمات قالیشویی حرفه‌ای به طرق مختلف باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. اول اینکه در این روش شستشو میزان آب کمتری استفاده می‌شود و زحمت حمل فرش خیسی که سنگین شده است نیز به عهده شما نیست. همچنین استفاده از شوینده‎های صنعتی و حرفه‌ای نسبت به شوینده‌های خانگی مقرون‌به‌صرفه تر بوده و نتیجه کار با استفاده از آنها نیز رظایت‌بخش‌تر خواهد بود. این عوامل تضمین می‌کنند که نه تنها می‌توانید به طور کامل از آلودگی‌های موجود در دل فرش خلاص شوید؛ بلکه میکروب‌ها و سایر عوامل مضر را نیز از بین ببرید. این فرآیند حرفه‌ای، فضای خانه شما را تمیزتر کرده و آن را به محیطی مهیا و آماده جهت پذیرایی از مهمانان تبدیل خواهد کرد.

در کل با استفاده از خدمات بهترین قالیشویی‌ها ابتدا نیازهای شما ارزیابی شده و برنامه‌ای متناسب با آنها به شما ارائه می‌شود. سرویس‌های حرفه‌ای حتی اگر از ارزانترین قالیشویی های شهر دریافت شوند؛ در کنار قیمت منصفانه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در این مراکز برای پاسخگویی به مشتریان با نیازهای خاص نیز خدماتی تعریف شده است. بنابراین فرقی نمی‌کند که به چه خدمات نظافتی نیاز دارید؛ زیرا در هر حال می‌توانید از سرویس‌های متنوع قالیشویی‌ها استفاده کنید. حتی باکیفیت‌ترین خدمات رفو و تعمیر فرش، موکت‌شویی، شستشوی پرده و مبل‌شویی در محل نیز از طریق این شرکت‌های قابل اعتماد در دسترس هستند.

شکی نیست که شرکت‌های حرفه‌ای، بهترین منبع برای دریافت خدمات قالیشویی در ایام عید هستند. افرادی که در این مراکز به عنوان نیروی کار متخصص فعالیت می‌کنند؛ تخصص و ابزار لازم را برای ایجاد یک محیط بهداشتی در اختیار دارند. قالیشویی‌ها خدمات نظافتی خود را متناسب با نیازهای مشتری برنامه‌ریزی و ارائه می‌کنند. همچنین این مراکز معمولا خدماتی مقرون‌به‌صرفه‌تر و کارآمدتر از روش‌های خانگی دارند. بنابراین اگر به بهترین قالیشویی در اطراف محل زندگی خود نیاز دارید؛ همین امروز با مجموعه قالیشویی عابدینی تماس بگیرید و از خدمات متنوع و تخصصی ما بهره‌مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر