بهترین قالیشویی نیاوران

قالیشویی نیاوران تهران

اگر ساکن مناطق شمالی شهر تهران به خصوص محله شمیرانات هستید و به دنبال بهترین قالیشویی نیاوران می‌گردید؛ ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

معتبرترین قالیشویی نیاوران

شمال شهر تهران تشکیل شده از مناطق متعددی است. اکثر ساکنین این محله‌ها را افرادی تشکیل می‌دهند که در گذشته بومی مناطق روستایی و حومه شهر تهران بوده‌اند. با گسترش شهر و جمعیت شهری، این مناطق کم‌کم به بخشی از کلان شهر تهران تبدیل شده و به دلیل آب‌وهوای مطلوب و شرایط اجتماعی بهتر، طرفداران زیادی پیدا کردند. یکی از بهترین و در عین حال قدیمی‌ترین مناطق شهری شمال تهران، منطقه نیاوران و محلات اطراف آن است.

این محله در منطقه ۱ شهرداری تهران واقع شده و بخشی از شهرستان شمیرانات است. نیاوران از شمال با ارتفاعات کلک‌چال، از غرب با تجریش، از شرق با دارآباد و از جنوب با محله‌های فرمانیه، کامرانیه و دزاشیب همسایه است. اهمیت این منطقه و جمعیت حدودا ۱۱۰۰۰ نفری ساکن در آن، ما را بر آن داشت تا در این مقاله به معرفی بهترین قالیشویی نیاوران که خدمات ارزنده و باکیفیتی را به مشتریان خود عرضه می‌کند بپردازیم.

برای انتخاب معتبرترین قالیشویی نیاوران باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در بیشتر مراکزی که به عنوان قالیشویی در سطح کلان شهر تهران فعالیت دارند؛ خدماتی مانند شستشوی فرش و مبل شویی جزء سرویس‌های متداول هستند. درست است که تقاضا برای دریافت این خدمات بیش از سایر سرویس‌هاست؛ اما آنچه که می‌تواند از یک کارخانه قالیشویی ساده یک مجموعه خدماتی کامل بسازد؛ تنوع در خدمات و پاسخگویی به کلیه نیازهای مشتریان است.

بنابراین توصیه ما برای انتخاب معتبرترین و بهترین قالیشویی نیاوران این است که تنوع خدمات را در نظر داشته باشید. این تنوع باعث می‌شود نیازی نباشد که برای دریافت دیگر سرویس‌ها مانند اصلاح و ترمیم فرش، ریشه دوزی، لکه برداری فرش، رنگرزی، رفوگری، سرنخ گیری، شیرازه دوزی، دارکشی و پرداخت و موگیری فرش به مجموعه‌های دیگر مراجعه کنید. این موضوع سبب می‌شود که هم در وقت شما صرفه‌جویی شود و هم به دلیل یک بار حمل و نقل، هزینه کلی دریافت خدمات برای شما کاهش پیدا کند.

قالیشویی در نیاوران تهران

فاکتور دومی که باید به آن در زمان انتخاب توجه کنید این است که همیشه قیمت پایین نشانه منصف بودن نیست. گاهی برخی از مراکز با توجه به گرانی دستمزد پرسنل و هزینه آب و سایر مواد اولیه مانند شوینده‌ها، مجبور می‌شوند که به جای افزایش تعرفه خدمات خود، کیفیت آنها را کاهش دهند. بنابراین سعی کنید اول از همه کیفیت را در نظر بگیرید و در گام بعدی قیمت را ملاک قرار دهید.

یکی از روش‌هایی که می‌توانید به وسیله آن سطح کیفی سرویس‌ها را بسنجید؛ میزان رضایت مشتریان قبلی یک مجموعه است. هر چقدر تعداد مشتریان راضی یک مجموعه بیشتر باشد؛ این فرضیه که کیفیت خدمات‌شان بهتر است نیز تقویت می‌شود.

البته به دلیل اینکه افراد از نظر شخصیتی و نیازهایی که دارند با یکدیگر متفاوتند؛ کسب رضایت صد در صدی همه مشتریان عملا غیرممکن است و اگر مجموعه‌ای ادعا کند که تمام مشتریانش راضی از خدمات هستند؛ قطعا اغراق کرده و در فکر فریب شماست.

بیشتر بدانید : ” ۴ روش براق کردن فرش در منزل ” 

چه روش‌هایی برای ثبت سفارش در قالیشویی عابدینی وجود دارد؟

در قالیشویی عابدینی که در حال حاضر یکی از شعبات فعال آن در شمال شهر تهران به عنوان بهترین قالیشویی نیاوران در حال فعالیت است؛ دو روش برای ثبت سفارش وجود دارد.

در روش اول که همان شیوه سنتی است؛ می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده، درخواست اعزام نیرو کرده و در عرض کمتر از ۲۴ ساعت از خدمات باکیفیت ما برخوردار شوید. علاوه بر ثبت سفارش تلفنی، در راستای رفاه حال بیشتر مشتریان، سامانه‌ای در وب‌سایت این قالیشویی در نظر گرفته شده است که می‌توانید با استفاده از آن در تمامی ساعات شبانه روز سفارش قالیشویی آنلاین خود را ثبت کنید.

بعد از تکمیل فرم درج شده در مجموعه قالیشویی آنلاین عابدینی، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و سفارش شما را نهایی می‌کنند. با نهایی شدن سفارش، در لیست اعزام قرار خواهید گرفت و همکاران ما برای حمل فرش‌ها یا انجام خدمات در محل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به آدرس اعلامی از سوی شما می‌رسانند. همچنین اگر به دنبال ارزان ترین قالیشویی اکباتان و یا سایر مناطق تهران هستید نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر