سرویس دهی قالیشویی در بهمن و اسفند

سرویس دهی قالیشویی در بهمن و اسفند

در برخی از کسب‌وکارها، به خصوص شغل‌های خدماتی، به دلایل مختلف، حجم تقاضا در بازه‌های زمانی مشخصی از سال افزایش پیدا می‌کند. این افزایش در ثبت سفارشات موجب می‌شود که گاهی تحویل‌ها کمی با تاخیر انجام شود. در این شرایط فقط سرویس‌دهنده‌هایی می‌توانند موفق باشند که از یک امتیاز ویژه برخوردار بوده و امکانات لازم را در اختیار داشته و تمهیدات لازم برای مقابله با افزایش تقاضا ها را اندیشیده‌اند. این مشکل بیشتر برای شرکت‌هایی ایجاد می‌شود که در حوزه خدمات‌رسانی فعالیت دارند. قالیشویی‌ها یکی از مراکزی هستند که با نزدیک شدن به ایام عید و در ماه‌های پایانی سال با این مشکل مواجه می‌شوند. این شرکت‌ها اگر برای مقابله با شرایط افزایش تقاضا از امکانات کافی برخوردار نباشند؛ با مشکلات عدیده مواجه شده و موفق به جذب مشتریان دائم و وفادار نمی‌شوند. بنابراین سرویس دهی قالیشویی در بهمن و اسفند ممکن است بدون در نظر گرفتن این موضوع کمی با چالش مواجه شود. ما در این مقاله اطلاعاتی را به شما ارائه می‌کنیم که در زمان ثبت سفارش شستن فرش برای عید ۱۴۰۲ حتما به دردتان می‌خورد.

نکات مهم در زمان ثبت سفارش در سیستم سرویس دهی قالیشویی در بهمن و اسفند

همانطور که می‌دانید؛ یکی از رسوم جذاب ما ایرانی‌ها خانه تکانی است. زمان دقیق انجام خانه تکانی، معمولا ماه‌های پایانی سال به خصوص بهمن و اسفند است. در این دو ماه در هر خانه‌ای که پا بگذارید؛ قطعا نشانه‌هایی از این سنت قدیمی و پسندیده را می‌بینید. در مراسم خانه تکانی همه زوایای خانه تمیز شده و گرد و خاک از وسایل زدوده می‌شود. فرش‌ها که کفپوش بسیار پرطرفداری در بین ما ایرانی‌ها هستند؛ یکی از مهم‌ترین وسایلی در خانه محسوب می‌شوند که باید طی مراحل خانه تکانی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی شوند. در گذشته بیشتر افراد برای شستشوی فرش های خانه خود از روش‌های سنتی و خانگی استفاده می‌کنند. اما به دلیل مشکلاتی که این روش‌های ساده و پرخطر به همراه داشت؛ کم کم شرکت‌هایی در حوزه ارائه خدمات شستشوی فرش و قالی تاسیس شدند که سرویس‌هایی بینظیر و متنوعی را به مشتریان خود عرضه می‌کردند. در کارخانه‌های قالیشویی، تمامی نکات ایمنی برای محافظت از رنگ، بافت و فرم اولیه فرش رعایت می‌شود و فرش‌ها با همان وضعیتی که از درب خانه مشتری خارج می‌شوند تحویل آنها داده می‌شود. البته این فقط در شرایطی محقق می‌شود که شرکت سرویس‌دهنده، خدمات خود را با بالاترین کیفیت عرضه کند.

با نزدیک شدن به ایام عید و افزایش سفارشات، گاهی پیش می‌آید که این شرکت‌ها در تحویل به موقع با مشکلاتی مواجه شوند و مشتریان خود را نیز به دردسر بیاندازند. برای اینکه در زمان ثبت سفارش سرویس دهی قالیشویی در بهمن و اسفند دچار مشکل نشوید؛ رعایت راهکارهای زیر بسیار موثر است.

سرویس دهی قالیشویی

بررسی اعتبار و شهرت شرکت

کیفیت کالایی که قالیشویی‌‎ها به مشتریان خود عرضه می‌کنند رابطه مستقیمی با میزان سابقه شرکت دارد. هر چقدر سابقه کارخانه در حوزه قالیشویی بیشتر باشد؛ کیفیت سرویس‌ها نیز به مراتب بیشتر می‌شود. علاوه بر این تکرار یک فعالیت مستمر به مدت طولانی موجب می‌شود که مدیران مجموعه با تمامی چالش‌هایی که ممکن است با آنها مواجه شوند آشنا شده و بدانند که دقیقا باید در چه بازه‌هایی از سال سرعت ارائه خدمات خود را افزایش دهند. با این حساب حتی پیک کاری نیز روی کیفیت و سرعت خدمات‌رسانی آنها تاثیر نخواهد گذاشت.

استفاده از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات پیشرفته

در یک قالیشویی مدرن تمامی مراحل شستشوی فرش‌ها توسط دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. یکی از اصلی‌ترین مزایای استفاده از این شیوه شستشو، کاهش ریسک خرابی فرش‌هاست. علاوه بر این، استفاده از ماشین‌آلات صنعتی و مهندسی شده به مجموعه کمک می‌کند تا خدمات خود را با سرعت بیشتری ارائه کند. بنابراین وقتی در بازه‌های خاصی از سال با افزایش تقاضا مواجه می‌شود؛ مشکلی از بابت تحویل به موقع سفارشات مشتریان به وجود نمی‌آید. دستگاه‌های صنعتی که مخصوص استفاده در کارخانه‌های قالیشویی هستند؛ مجهز به جدیدترین تکنولوژی روز بوده و می‌توانند علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، سرعت انجام این کار را نیز بالا ببرند. پس اگر می‌خواهید از سرویس دهی قالیشویی در بهمن و اسفند استفاده کنید و نگران عدم تحویل به موقع فرش‌ها هستید؛ حتما به موضوع مکانیزه بودن و تمام اتوماتیک بودن شرکتی که برای دریافت این سرویس انتخاب کرده‌اید توجه کنید.

بررسی نظرات مشتریان

یکی از بهترین راه‌ها برای اطلاع از کیفیت سرویس دهی قالیشویی در بهمن و اسفند ماه، بررسی نظرات افرادی است که سابقه استفاده از این خدمات را دارند. برای اینکه از این موضوع مطلع شوید دو راه پیش روی شماست. یا اینکه به وب‌سایت اصلی شرکت مراجعه کرده و کامنت‌هایی که کاربران زیر پست‌های شرکت گذاشته‌اند را مطالعه کنید یا با جستجوی کلماتی مانند بهترین قالیشویی تهران یا کلمات مشابه، خودتان را به انجمن‌های و وب‌سایت‌های نقد و بررسی رسانده و در آنجا نظرات واقعی مشتریان را بخوانید.

-هزینه ی شستشوی فرش در عید ۱۴۰۲ چقدر است؟

قالیشویی‌ها یکی از آن مراکزی هستند که تعرفه خدمات‌شان توسط یک مرجع رسمی به نام اتحادیه قالیشویان تعیین می‌شود. این یعنی اینکه هیچکدام از مراکز رسمی و تحت نظارت اتحادیه نمی‌توانند تعرفه‌هایی خارج از عرف از مشتریان خود دریافت کنند. این نرخ‌ها هر ساله و در ماه‌های پایانی سال توسط کارشناسان اتحادیه تعیین شده و طی یک ابلاغیه رسمی به قالیشویی‌های مجاز ابلاغ می‌شود. با این حساب می‌توان گفت که هزینه ی شستشوی فرش در عید ۱۴۰۲ در واقع معادل همان مبلغی است که در سال ۱۴۰۱ تعیین شده است. از این بابت اگر سفارش خود را قبل از نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال ثبت کنید؛ می‌توانید با هزینه کمتری فرش‌های خود را بشویید.

سرویس دهی قالیشویی

-بهترین مرکز ارائه خدمات قالیشویی در تهران کجاست؟

قالیشویی عابدینی با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه انواع خدمات از جمله قالیشویی، مبل‌شوی و خدمات تعمیر و رفو فرش، یکی از محدود شرکت‌های معتبر در این زمینه است که می‌توان با تکیه بر سال‌ها فعالیت گسترده و رضایت‌بخشش، آن را به عنوان یکی از بهترین مراکز سرویس دهی قالیشویی در بهمن و اسفند به شما عزیزان معرفی کرد. در این مجموعه حرفه‌ای از بهترین و به‌روزترین تجهیزات برای ارائه خدمات متنوعی از مبل‌شویی گرفته تا شستشوی انواع فرش دستباف و عتیقه استفاده می‌شود. وجود این تجهیزات تخصصی در مقر اصلی کارخانه قالیشویی عابدینی، علاوه بر افزایش کیفیت خدمات موجب بهبود در سرعت سرویس‌دهی به خصوص در ماه‌های پایانی سال می‌شود. تجهیزات مستقر در این مجموعه می‌توانند بازه زمانی مورد نیاز برای شستشوی فرش‌ها را به شدت کاهش داده و زمان انتظار شما را برای دریافت فرش‌های شسته شده کاهش دهند.

تجهیزات به‌روز این مرکز قادرند تا چند برابر سرعت شستشو، آبکشی، آب‌گیری و حتی خشک کردن فرش را نسبت به روش‌های سنتی کاهش دهند. ضمن اینکه این دستگاه‌ها به صورتی طراحی و تولید شده‌اند که ریسک خطاهای انسانی را به شدت کاهش می‌دهند. به این ترتیب همزمان با کاهش سرعت، کیفیت خدمات نیز افزایش پیدا می‌کند.

در کنار تجهیز کارخانه به ماشین‌آلات تخصصی، استفاده از تجربه پرسنل آموزش دیده و حرفه‌ای در این مرکز سبب رضایت مشتریان قالیشویی عابدینی شده است. در این قالیشویی کاملا تخصصی و حرفه‌ای، فقط از پرسنل و نیروهای کاری استفاده می‌شود که قبلا در حوزه قالیشویی کار کرده و با انواع فرش و روش صحیح شستشوی آنها آشنا هستند. بنابراین ترکیب این دو عامل با هم باعث خواهد شد که همان درصد خطای کمی که ممکن است تجهیزات داشته باشند نیز به صفر نزدیک شود.

با این وجود اگر به دنبال یک کارخانه قالیشویی می‌گردید که به بالا بودن کیفیت خدمات خود متعهد باشد و فرش‌های شما را به صورت سالم و به شکل اولیه، در موعد تحویل مشخص شده در فاکتور تحویل‌تان دهد؛ قالیشویی عابدینی یکی از بهترین پیشنهادات است. برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید با شماره تلفن شرکت تماس گرفته و سفارش خود را به صورت آنی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت کنید. از آنجایی که قالیشویی عابدینی دارای ۴ شعبه فعال در سطح محدوده شهری تهران و یک شعبه اختصاصی برای شهروندان عزیز ساکن در کرج است؛ کارشناس ثبت سفارشات از نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی شما خودروی حمل ارسال کرده و به این ترتیب دوره انتظار شما برای کارشناسی فرش‌ها و اعلام قیمت به شدت کمتر می‌شود.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر