بهترین قالیشویی در ستارخان

قالیشویی ستارخان تهران

معرفی انواع خدمات بهترین و معروف‌ترین قالیشویی ستارخان تهران موضوعی است که متن این مقاله را به آن اختصاص داده‌ایم.

معتبرترین قالیشویی ستارخان تهران

ستارخان محله‌ای قدیمی و با اصالت در قلب غرب تهران است. عبور بزرگراه‌هایی مانند شیخ فضل‌الله از مرکز این محله و همجواری با اتوبان‌هایی مانند یادگار امام و چمران، موقعیت استراتژیک خاصی را برای این محله ایجاد کرده است. علاوه بر این، وجود این بزرگراه‌ها دسترسی محلی به ستارخان را بسیار ساده کرده و به همین خاطر بخش اعظمی از افرادی که محل کارشان در غرب تهران است و به دنبال یک محله ساکت و در عین حال با دسترسی خوب می‌گردند؛ ستارخان را برای سکنا انتخاب می‌کنند. همین موضوع سبب شده که بسیاری از ساکنین این محله را خانواده‌ها تشکیل دهند.

با توجه به چنین موقعیتی، مراکز خدماتی باید در ارائه سرویس به ساکنین این محله هم به موضوع کیفیت و هم به تنوع خدمات توجه ویژه‌ای داشته باشند. یکی از این مراکز خدماتی قالیشویی‌ها هستند که به دلیل پیک سفارشات در ماه‌های خاصی از سال، نیازمند مدیریت ویژه‌ای هستند تا بتوانند پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان خود باشند. قالیشویی عابدینی که در حال حاضر به عنوان بهترین قالیشویی ستارخان شناخته می‌شود؛ با عنایت به همین موضوع، شعبه‌ای مجزا برای سرویس‌دهی به همشریان ساکن غرب تهران افتتاح کرده است. در ادامه بیشتر در مورد خدمات این مجموعه توضیح خواهیم داد.

چرا از قالیشویی عابدینی به عنوان بهترین قالیشویی ستارخان یاد می‌کنند؟

پاسخ این سوال که چرا ساکنین محله ستارخان، مجموعه عابدینی را برترین و معتبرترین قالیشویی ستارخان می‌دانند به چند عامل مختلف مربوط می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایلی که مشتریان ما را ترغیب به استفاده از خدمات ارزشمند مجموعه عابدینی می‌کند؛ کیفیت سرویس‌دهی و کیفیت خدمات است. همانطور که می‌دانید؛ کارخانجات قالیشویی، با توجه به تجهیزات در اختیار و میزان تجربه نیروی کاری خود، سرویس‌هایی نظیر شستشوی فرش و مبل شویی را با کیفیت‌های متفاوتی به مشتریان خود عرضه می‌کنند. اجازه بدهید این موضوع را با یک مثال تشریح کنیم. مجموعه‌ای را تصور کنید که به تازگی تاسیس شده و با استفاده از روش‌های سنتی اقدام به شستشوی فرش‌ها و قالی‌های مشتریانش می‌کند. آیا به نظر شما کیفیت شستشویی که روی فرش‌ها در این مجموعه انجام می‌شود با کیفیت خدماتی که در یک مرکز مجهز ارائه می‌شود یکسان است؟ طبیعتا پاسخ شما منفی است.

بهترین قالیشویی ستارخان تهران

امروزه در جهان و علی‌الخصوص کشورمان که فرش بخشی از زندگی مردم است؛ از تجهیرات کاملا مکانیزه و پیشرفته‌ای برای ارائه خدماتی نظیر شستشوی فرش و قالی استفاده می‌شود. کیفیت شستشوی این تجهیزات، قابل مقایسه با روش‌های سنتی نیست. علاوه بر تجهیزات پیشرفته مخصوص شستشو، در مجموعه عابدینی از دستگاه‌های مدرنی برای آب‌گیری از فرش‌ها استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین نکاتی که خدمات این مجموعه را از سایر قالیشویی‌های محله ستارخان متمایز می‌سازد؛ استفاده از گرم‌کن‌های مخصوص به جای استفاده از نور خورشید برای خشک کردن فرش‌هاست. دمای این کوره‌های گرم‌کن قابل تنظیم بوده و بسته به جنس و نوع فرشی که در آن قرار دارد انتخاب می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که از آسیب‌دیدگی‌هایی که معمولا در گذشته به دلیل تماس الیاف فرش با اشعه نور خورشید ایجاد می‌شدند جلوگیری شود.

معرفی خدمات شعبه غرب قالیشویی عابدینی

تنوع در خدمات اصلی‌ترین فاکتوری است که می‌تواند نقطه تمایز یک مجموعه معمولی را به یک قالیشویی کاملا حرفه‌ای مشخص کند. بیشتر مراکزی که در حال حاضر در محله ستارخان با عنوان قالیشویی در حال فعالیت هستند؛ قادر به ارائه طیف وسیعی از خدمات نمی‌باشند. چرا که معمولا تجربه و دانش نیروی انسانی آنها این اجازه را به این مجموعه‌ها نمی‌دهد. این در حالی است که در قالیشویی عابدینی که در حال حاضر معروف‌ترین قالیشویی ستارخان محسوب می‌شود؛ انواع خدمات از جمله شستشوی فرش، مبل شویی، اصلاح و ترمیم فرش، لکه برداری فرش، رفوگری، رنگرزی، ریشه دوزی، دارکشی، سرنخ گیری، شیرازه دوزی و پرداخت و موگیری فرش به مشتریان عرضه می‌شود. ضمنا کلیه خدمات مطرح شده، زیر نظر بهترین و مجرب‌ترین استادکاران انجام شده تا خیال مشتریان بابت امنیت فرش‌ها و قالی‌هایشان مطمئن شود. ضمنا اگر به دنبال خدمات ویژه‌ای مانند شستشوی پرده، ملافه و پتوهای سنگین و حجیم خود هستید؛ می‌توانید از خدمات ما به عنوان گزینه‌ای ایمن و در دسترس استفاده کنید. اگر به دنبال معتبرترین قالیشویی اکباتان ، قالیشویی نیاوران و یا سایر مناطق تهران و کرج هستید می توانید با ما تماس بگیرید.

برای ثبت سفارش در این مجموعه دو راه وجود دارد. در روش اول که ساده‌ترین روش سفارش‌دهی است؛ کافیست که با شماره‌های درج شده در وب‌سایت تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر این، سرویس قالیشویی آنلاین این مجموعه نیز برای افرادی طراحی شده است که زمان کافی برای تماس با ما در ساعات اداری ندارند. با استفاده از این روش که از طریق سامانه موجود در وب‌سایت قابل دسترسی است؛ می‌توانید در کلیه ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید.

اشتراک گذاری مطلب در

مطالب و مقالات مفید درباره شسشوی فرش، مبل شویی و ...

دیدگاه های کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

مطالب مفید و خواندنی دیگر